کد خبر : 137725
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 تیر 1398 - 13:04
-

ارژنی‌ها با جیب خالی به استقبال لیگ بیست‎ویکم می‌روند!

ارژنی‌ها با جیب خالی به استقبال لیگ بیست‎ویکم می‌روند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  لیگ برتر فوتسال کشور در حالی وارد فصل بیست و یکم خود می‌شود که تنها چند تیم آمادگی حضور در این رقابت‌ها را دارند و برخی تیم‌ها حتی تمرینی برای ورود به این رقابت‌ها نداشتند. نماینده استان فارس نیز از جمله این تیم‌ها است که سال‌های متوالی در لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  لیگ برتر فوتسال کشور در حالی وارد فصل بیست و یکم خود می‌شود که تنها چند تیم آمادگی حضور در این رقابت‌ها را دارند و برخی تیم‌ها حتی تمرینی برای ورود به این رقابت‌ها نداشتند.

نماینده استان فارس نیز از جمله این تیم‌ها است که سال‌های متوالی در لیگ برتر حضور دارد اما به دلیل مشکلات مالی، نبود حامی و جذب بازیکنان شاخص تاکنون نتوانسته بهره‌ای از این لیگ ببرد.

ارژنی‌ها در شرایطی فصل گذشته این رقابت‌ها را به پایان رساندند که با ۲۷ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. این تیم امسال نیز شرایط مناسبی ندارد و در حالی که بازیکن شاخصی به ارژن نپیوسته به نظر می‌رسد این فصل از مسابقات برای تیم ارژن متفاوت از فصل‌های گذشته نباشد.

این در حالی است که بیشتر بازیکنان خوب ارژن نیز از این تیم جدا شده تا دست شیرازی‌ها با توجه به استارت دیرهنگام تمرینات خالی باشد.

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور از فردا پنجشنبه آغاز می‌شود و نماینده استان فارس در این رقابت‌ها و در گام نخست برابر تیم آذرخش بندرعباس به میدان می‌رود.

تیم آذرخش نیز که دست کمی از ارژن ندارد تمرینات خود را دیر آغاز کرده و در فصل پیش در جایگاه نهم جدول قرار داشته است. این تیم به تازگی قرارداد امین نصرالله‌زاده، میلاد قنبرزاده و میلاد چراغی سه بازیکن شاخص خود را تمدید و پوریا گلشنی و اسحاق سورغالی را جذب کرده تا هر چند دیر اما تیم خوبی را روانه بازی‌ها کند.

این دیدار ساعت ۱۸و۳۰ دقیقه روز جمعه در سالن ورزشی شهید ابوالفتحی شیراز برگزار می‌شود. داوری این دیدار را محمد بیاتی به همراه صادق محمدی، حمیدرضا طیب طاهری و محمدجواد بابایی بر عهده دارند. ناظر بازی نیز جواد فهیمی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ارژنى چهارشنبه , ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

واقعا براى پایگاه خبرى متاسفم که میگه بازیکن شاخص نگرفته ارژن پس سعید بلباسى و میثم اینانلو چى هستن؟ هر کدوم که بالاى ١٠سال سابقه لیگ برتر دارن که چرا امار غلط میدین به مردم لطفا جواب بدین