کد خبر : 137699
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 تیر 1398 - 8:53
-

تصمیم گیری در مورد تیم زیر ۲۰ سال به جلسه بعد موکول شد

تصمیم گیری در مورد تیم زیر ۲۰ سال به جلسه بعد موکول شد
کمیته فنی و توسعه فوتسال جمع بندی در خصوص کادر فنی تیم زیر 20 سال را به جلسه بعد موکول کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی از ساعت ۱۴سه شنبه به ریاست محمدحسن انصاریفرد و با حضور ابراهیم شکوری -سرپرست دبیرکلی فدراسیون و اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و و حمید شاندیزی ، محمد هاشم زاده و علی صانعی آغاز و تصمیمات زیر اتخاذ شد :

۱- درخصوص عملکرد تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال در مسابقات آسیایی تبریز حمید شاندیزی و محمد هاشم زاده گزارشی از عملکرد خود ارائه و دلایل عدم صعود تیم به فینال مسابقات را اعلام کردند. پس از آن اعضای کمیته فنی و توسعه سوالاتی را درخصوص بازیهای تیم در مسابقات و به خصوص مقابل تیم ژاپن مطرح کردند که از سوی کادرفنی این تیم پاسخ داده شد. درنهایت مقرر شد درجلسه بعدی کمیته فنی و توسعه در خصوص ادامه کار با مربیان فعلی و یا مربیان و گزینه‌های دیگری به بحث و بررسی پرداخته و نتایج آن اعلام شود.

۲- درخصوص برنامه ریزی و پیشنهادات مربوطه به دور بعدی مسابقات آسیایی زیر ۲۰ سال در این نشست بحث و تبادل نظر و مقرر شد که اعضای کمیته فنی و توسعه نظرات خود را به صورت مکتوب ارائه کنند تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

۳- ضمن اینکه شهریاری -رییس کمیته فوتبال ساحلی درباره آخرین اقدامات پیرامون تیم ملی فوتبال ساحلی گزارشی ارائه کرد و درباره گزینه‌های سرمربیگری پیشنهادات مربوطه از طریق ایشان و سایر اعضای کمیته فنی و توسعه مطرح شد. در نهایت انتخاب سرمربی و مربی تیم ملی فوتبال ساحلی به جلسه آینده موکول شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.