کد خبر : 137706
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 تیر 1398 - 10:17
-

سنگ‌سفیدی:متأسفانه آرامش تیمی در مس سونگون نبود/امیدوارم گیتی پسند را دوباره به قهرمانی ایران و آسیا برسانیم

سنگ‌سفیدی:متأسفانه آرامش تیمی در مس سونگون نبود/امیدوارم گیتی پسند را دوباره به قهرمانی ایران و آسیا برسانیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمدرضا سنگ‌سفیدی درباره حضورش در تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: گیتی پسند یکی از پرافتخارترین تیم‌های ایران و آسیاست و پوشیدن پیراهن این تیم یک افتخار محسوب می‌شود. حضور بی‌غم و نیز جنتی در گیتی پسند، نقش پررنگی در انتقالم به این تیم داشت. پس از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمدرضا سنگ‌سفیدی درباره حضورش در تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: گیتی پسند یکی از پرافتخارترین تیم‌های ایران و آسیاست و پوشیدن پیراهن این تیم یک افتخار محسوب می‌شود. حضور بی‌غم و نیز جنتی در گیتی پسند، نقش پررنگی در انتقالم به این تیم داشت. پس از صحبت‌هایی که با بی‌غم و برخی پیشکسوتان داشتم، قید حضور در مس سونگون و بازی در جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان را زدم.

وی درباره اینکه با حضور در مسابقات آسیایی و جهانی می‌توانست مورد توجه تیم‌های بزرگ دنیا قرار بگیرد، تصریح کرد: آمدن به گیتی پسند و زدن قید حضور در این دو رقابت مهم تصمیم خیلی سختی بود، اما اعتقاد دارم نباید برخی ارزش‌ها را فدا کنم. مدیریت بسیار خوب کافی (مدیرعامل پیشین مس سونگون)، دو سال مس را از صفر به صد رساند و قهرمان ایران کرد. با تغییر مدیریت، شرایط عوض شد و چندان باب میل نبود. متأسفانه آرامش تیمی در مس سونگون نبود و من ترجیح دادم این تیم را ترک می‌کنم. از زحمات تقی‌پور (سرمربی مس) تشکر می‌کنم که چیزهای زیادی به من یاد داد.

بازیکن تیم گیتی پسند درباره آمادگی این تیم برای شرکت در مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: ۴۰ روز است که دور هم جمع شدیم و ۵۰ جلسه تمرین و روزهای سخت و پرفشار زیادی را پشت سر گذاشتیم. کاملاً برای شروع لیگ برتر آماده‌ایم و امیدوارم گیتی پسند را دوباره به قهرمانی ایران و آسیا برسانیم.

سنگ‌سفیدی در پاسخ به این پرسش که آیا توپ‌های مورد نظر سازمان لیگ برای مسابقات لیگ برتر به تیم گیتی پسند رسیده است یا خیر، به تسنیم گفت: مسابقات سه روز دیگر آغاز می‌شود، اما می‌گویند توپ‌ها در گمرک است. امیدوارم هر تصمیمی صلاح می‌دانند، بگیرند. اگر می‌خواهند توپ پلاستیکی دولایه کنند تا با آن بازی کنیم! هر چه هست ان‌شاءالله خیر باشد و توپ‌ها صحیح و سالم از گمرک عبور کند.

وی درباره احتمال بازگشت وحید شمسایی به تیم ملی اظهار داشت: بزرگان فوتسال باید در این باره نظر بدهند. علی دایی بهترین حرف را زد که گفت رکوردها برای شکستن هستند و تا ابد باقی نمی‌مانند، اما امیدوارم شمسایی به تیم ملی برگردد و رکورد آقای گلی جهان را بزند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

قطعا فصل اینده همین مصاحبه رو بر علیه گیتی میکنه
شک نکنین