کد خبر : 137732
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 تیر 1398 - 15:15
-

تقی پور: آماده بازی با تیم اهورا هستیم/ گروه سختی در جام باشگاه‌های آسیا داریم

تقی پور: آماده بازی با تیم اهورا هستیم/ گروه سختی در جام باشگاه‌های آسیا داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات لیگ برتر فوتسال در فصل جدید از فردا پنجشنبه با دیدار دو تیم مس سونگون و اهورا بهبهان آغاز می‌شود. تیم مس سونگون که قهرمان دو دوره قبل این رقابت‌ها است و می‌خواهد که امسال نیز این قهرمانی خود را تکرار کند و در تعداد قهرمانی‌های خود هتریک کرده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات لیگ برتر فوتسال در فصل جدید از فردا پنجشنبه با دیدار دو تیم مس سونگون و اهورا بهبهان آغاز می‌شود. تیم مس سونگون که قهرمان دو دوره قبل این رقابت‌ها است و می‌خواهد که امسال نیز این قهرمانی خود را تکرار کند و در تعداد قهرمانی‌های خود هتریک کرده باشد. 

اهورا از تیم های خوب لیگ است

از آن سو تیم اهورا بهبهان که فصل گذشته را در رده ۱۲ جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر به پایان رساند و تقریباً خود را از خطر سقوط به دسته پایین‌تر نجات داد، اما این تیم برای فصل جدید قصد دارد که با یک تیم بسیار منظم و بهتر از فصل گذشته وارد این رقابت‌ها شود.

تیم ما آماده بازی در رقابت های لیگ برتر است

اسماعیل تقی پور سرمربی تیم مس سونگون در گفتگو با خبرنگار ما درباره وضعیت تیم مس قبل از بازی با تیم اهورا بهبهان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر در فصل جدید گفت: خدا را شکر وضعیت تیم ما بسیار خوب است تیم را هم از لحاظ بدنی آماده کرده ایم و هم از لحاظ تاکتیکی و تقریباً همه بازیکنان تیم ما در شرایط صد در صد بازی قرار گرفته اند.

وی افزود: ان شا الله فردا یک بازی بسیار خوب و بدون حاشیه از سوی دو تیم برگزار می‌شود و همچنین ما با برنامه ریزی‌هایی که از قبل انجام داده ایم توانسته ایم به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنیم و با تمام توان آماده رقابت در مسابقات لیگ برتر هستیم.

اهورا شاکله اصلی تیم فصل قبل خود را حفظ کرده است

تقی پور درباره تیم اهورا بهبهان نیز گفت: تیم اهورا بهبهان نیز از تیم‌های بسیار خوب لیگ برتر ما است این تیم فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و ما شناخت خوبی از این تیم داریم و می‌دانیم که آن‌ها نسبت به سال گذشته تغییرات آن چنانی نداشته اند و موفق شده اند که شاکله اصلی تیم فصل قبل خود را حفظ کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم که دو تیم فردا یک بازی خوبی را انجام دهند و امیدوارم که امسال لیگ ما نسبت به سال گذشته بهتر و با کیفیت تر برگزار شود.

می خواهیم هم در لیگ موفق باشیم و هم در جام باشگاه های آسیا

سرمربی تیم مس سونگون در ادامه درباره وضعیت این تیم برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گفت: خدا را شکر ما طوری برنامه ریزی کرده ایم که مسابقات لیگ و جام باشگاه‌های آسیا را بتوانیم با بهترین کیفیت و شرایط خوب برگزار کنیم و ما می خواهیم که در تیم خود یک  تقسیم نیرو بین بازیکنان ایجاد کنیم که هم در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا ضرر نکنیم و هم در رقابت‌های لیگ برتر.

«ناگویا» از تیم های قدرتمند این رقابت ها است

تقی پور درباره تیم‌های همگروه خود در جام باشگاه‌های آسیا گفت: «ناگویا» نماینده تیم ژاپن از تیم‌های خوب این دوره از مسابقات است این تیم سابقه ۳ دوره قهرمانی در این رقابت ها را دارد و می‌توان گفت که یک سر و گردن از بقیه تیم‌های همگروه ما بالاتر است.

می خواهیم دوباره قهرمان آسیا شویم

وی افزود: تیم ما در گروه سختی قرار گرفته است، اما ما مس سونگون هستیم، تیمی که قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها شده است و ما برای قهرمانی دوباره پا به این میدان می‌گذاریم.

امیدوارم که بتوانیم با اقتدار از گروه خود صعود کنیم

سرمربی تیم مس سونگون درباره بازی‌هایی که باید در جام باشگاه‌های آسیا انجام دهد گفت: ان شاالله اولین بازی ما با نماینده تیم کویت خواهد بود و بعد از آن باید به مصاف نماینده تیم امارات برویم و در آخرین دیدار هم باید در سخت‌ترین بازی خود در این گروه به مصاف تیم ناگویا ژاپن برویم و من امیدوارم که بتوانیم در هر سه بازی موفق باشیم و بتوانیم با اقتدار از گروه خود به مرحله بعد مسابقات صعود کنیم.

یازده مرداد ماه به تایلند می رویم

سرمربی تیم مس سونگون درباره این که چه موقع قرار است که به تایلند سفر کنند بیان داشت: با برنامه ریزی‌هایی که انجام داده ایم ان شاالله اگر مشکلی پیش نیاید ۱۱ مرداد ماه به تایلند سفر می‌کنیم تا خود را آماده بازی در جام باشگاه‌های آسیا کنیم.

نماینده های ژاپن و تایلند از تیم های خوب این مسابقات هستند

وی درباره این که اصلی‌ترین رقیب مس در این دوره از رقابت‌ها چه تیمی است گفت: نماینده تیم‌های ژاپن و تایلند از تیم‌های خوب این مسابقات هستند. همچنین تیم شنزن چین که از بازیکن ایرانی خود یعنی علی اصغر حسن زاده بهره می برد در ترکیب خود استفاده می‌کند.

تیم های نماینده عراق و چین از بازیکنان ایرانی در تیم خود استفاده می کنند

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها هر تیم توانسته از چند بازیکن کمکی برای خود استفاده کند. به جز «تیم شنزن» چین که از حسن زاده استفاده می‌کند، نماینده تیم عراق هم ار فرهاد توکلی دیگر بازیکن ملی پوش کشورمان در ترکیب خود استفاده می‌کند.

انتظار داریم که از ما بیشتر حمایت کنند

سرمربی تیم مس سونگون در پایان صحبت هایش افزود: تیم ما نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا است و من امیدوارم که از تیم ما بیشتر حمایت کنند چرا که ما مدافع عنوان قهرمانی در دوره قبل این رقابت‌ها هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.