کد خبر : 137784
تاریخ انتشار : جمعه 14 تیر 1398 - 13:12
-

جاوید: با حضور ناظم‌الشریعه انگیزه بازیکنان در لیگ بالا می‌رود/سعی می کنم در مس هم مثل سال های گذشته باشم

جاوید: با حضور ناظم‌الشریعه انگیزه بازیکنان در لیگ بالا می‌رود/سعی  می کنم در مس هم مثل سال های گذشته باشم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید بعد از بازی روز گذشته مس سونگون و اهورای بهبهان در افتتاحیه شروع لیگ برتر فوتسال در سال ۹۸ گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود و با توجه به اینکه اولین بازی لیگ برتر در سال جدید بود استقبال خوب و بی‌نظیری از سوی تماشاگران بهبهانی از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید بعد از بازی روز گذشته مس سونگون و اهورای بهبهان در افتتاحیه شروع لیگ برتر فوتسال در سال ۹۸ گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود و با توجه به اینکه اولین بازی لیگ برتر در سال جدید بود استقبال خوب و بی‌نظیری از سوی تماشاگران بهبهانی از این بازی به عمل آمد و من فکر می‌کنم بازی خوبی را همه شاهد بودند. 

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم لیگ امسال مثل لیگ سال گذشته خوب و پویا باشد و ان‌شاءالله من سعی می‌کنم در اولین حضورم در مس بتوانم همانند سال‌های گذشته موفقیت‌های خوبی با این تیم به دست آورم. تمام بازیکنان این تیم با انگیزه و جوان و دارای کادر فنی خوب و مدیریت شایسته است.

بازیکن ملی‌پوش مس سونگون گفت:‌ امسال قرار است که ما در سه تورنمنت رسمی شرکت کنیم که دو تورنمنت آن به عنوان نماینده ایران قرار است حضور پیدا کنیم یکی باشگاه‌های آسیا و دوم باشگاه‌های جهان و همچنین لیگ برتر امسال است. مطمئن هستم با این بازیکنان جوان و با انگیزه و کادر فنی خوب و همچنین حمایت‌های بی‌شائبه باشگاه می‌توانیم نتایج خوبی را به دست بیاوریم و بار دیگر قدرت فوتسال ایران به رخ آسیا و جهان بکشانیم. ما بازیکنان خوب و یکدستی داریم و با این بازیکنان می‌توان هر کاری را مشکل باشد را انجام دهیم.

وی همچنین در مورد حضور سیدمحمد ناظم‌الشریعه در بازی افتتاحیه در بهبهان گفت: حضور ناظم‌الشریعه و کادر فنی در بازی‌های لیگ می‌تواند انگیزه خوبی برای بازیکنان جوان و ملی‌پوشان باشد.

جاوید در پایان در مورد وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: همانطور که اطلاع دارید امسال سالی پرکار و شلوغ برای تیم ملی است و ما باید در مقدماتی جام ملت‌ها و  همچنین ملت‌ها که مقدماتی جام جهانی است حضور پیدا کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم همانند سال‌های گذشته برای کشورمان افتخار کسب کنیم و از عنوان قهرمانی در آسیا و سومی در جهان دفاع کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

امسال چون جاوید تو مسه مس هیچى نمیشه هر تیمى میخواد قهرمان نشه باید جاویدا داشته باشه😂😂😂

صالحی جمعه , ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

دوره سلطنت تیم مس بر فوتسال ایران با رفتن جاوید به این تیم غروب کرد. هیچ تیمی با وجود جاوید قهرمان نمیشه

ناشناس جمعه , ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶

مهدی جاوید چون مثل بعضی ها باند باز نیست و هر چی داره فوتبالش هست و آمارش بعضی ها رو ناراحت میکنه و گرنه هر مدیر و هر مربی این بازیکن رو میخواد .

حق وردیلی شنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱:۱۸

با حضور فرهاد فخیم هیچکس نمیتونه تو مس حاشیه درست کند. اینجا تبریز است با اصفهان فرق دارد.
مدیران مس هم با مدیران گیتی پسند فرق دارند.
امسال میتواند بهترین سال فوتسال جاوید باشد.
یاشاسین آذربایجان یاشاسین مس

سالار شنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

جاوید تو فقط دنبال حاشیه هستی توی زمین هیچی نیستی