کد خبر : 138094
تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 15:42
دسته‌بندی نشده
-

حاشیه نگاری از بازی شهروند با سن ایچ

اعتراض سن ایچ به دو توپ مشکوک به گل/شهروند باخت و تشویق شد

اعتراض سن ایچ به دو توپ مشکوک به گل/شهروند باخت و تشویق شد
حاشیه های بازی شهروند ساری با سن ایچ ساوه را بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سرى مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در هفته اول از لیگ بیست و یکم ، شهروند سارى در خانه میزبان سن ایچ ساوه بود که این دیدار با برترى ۴ بر صفر سن ایچ همراه بود تا شاگردان اصغرى مقدم با ٣ امتیاز شیرین  در مقابل شهروند سارى که با هدایت لک امیدوار به کسب نتایج مطلوب در این فصل هستند لیگ را آغاز کند.

*صف طولانى هواداران ساروى براى ورود به سالن سید رسول حسینى نوید یک بازى پر تماشاگر را میداد و البته تا قبل از شروع بازى سالن به طور کامل پر از تماشاگر شد.

*طاها مرتضوى به عنوان کاپیتان در این دیدار حضور داشت ،وى در روزهاى آخر نقل و انتقالات در شهروند ماندنى شد و توسط تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت.

*مراد ناظرى در این فصل با شماره ١٠ براى شهروند به میدان مى رود، این پیراهن سال ها در اختیار مرتضى عظیمایى کاپیتان با تجربه و گلزن شهروند قرار داشت.

*لک سرمربى شهروند به دلیل محرومیت از فصل قبل نتوانست بر روى نیمکت شهروند  بنشیند و از روى سکو تیم خود را هدایت کرد.

*در دوصحنه از بازى در دقایقى نزدیک به هم که هر دو صحنه مشکوک به گل بود داور اعتقاد به رد نشدن توپ از خط دروازه را نداشت که با اعتراض شدید کادر فنى سن ایچ همراه بود و باعث توقف چند دقیقه بازى نیز شد.

*در روزى که بازیکنان شهروند روز خوبى را پشت سر نگذاشتند ، سنگربان این تیم سینا پرکاس در درون دروازه خوش درخشید و بارها ناجى دروازه ساروى ها بود.

*داوران این دیدار در نیمه دوم بر خلاف نیمه اول که با لباس زرد وارد زمین شده بودند لباس یکدست مشکى بر تن کردند.

*در صحنه از بازى خطاى امانى بازیکن شهروند با اعتراض بازیکن سن ایچ همراه شد که باعث درگیرى بین این دو بازیکن شد و داور با کارت زرد هر دو بازیکن را جریمه کرد.

*در دقایق پایانى بازى شهروند رو به تاکتیک پاور پلى براى جبران نتیجه آورد که نتوانست موفق عمل کند و دو گل دیگر نیز دریافت کرد.

*در پایان این دیدار هواداران شهروند بازیکنان خود را مورد حمایت قرار دادند و امیدوار به کسب نتیجه مطلوب در هفته هاى آتى شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.