کد خبر : 138107
تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 17:25
-

کار سخت خبیری در شاهین

کار سخت خبیری در شاهین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، گرچه مدیران شاهین کرمانشاه بلافاصله پس از صعود این تیم به لیگ برتر برنامه ریزی های خود برای حضور در این مسابقات را آغاز کردند اما مشخص بود که آنها برای ورود به مسابقات با دو چالش مشکلات مالی و نبود حرفه ای گری لازم روبرو هستند. به همین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، گرچه مدیران شاهین کرمانشاه بلافاصله پس از صعود این تیم به لیگ برتر برنامه ریزی های خود برای حضور در این مسابقات را آغاز کردند اما مشخص بود که آنها برای ورود به مسابقات با دو چالش مشکلات مالی و نبود حرفه ای گری لازم روبرو هستند.

به همین خاطر بود که گزینه های مربیگری این تیم یک به یک حاضر به همکاری با شاهین نشدند اما در نهایت پس از هفته اول خبر رسید که محسن خبیری سرمربی جدید شاهین است.خبیری اما به خوبی می داند که چه کار دشواری در این تیم دارد.

او قطعا بهانه ای که سال قبل پس از هدایت شهرداری ساوه آورد را در شاهین تکرار نمی کند.خبیری سال قبل بارها گفت که شهرداری را او نبسته و این تیم هفته به هفته بهتر می شود اما تیم بدتر شد و درنهایت با یک مربی دیگر سقوط کرد.

خبیری به خوبی از شرایط شاهین آگاه بوده و حتی می داند که مربیان به خاطر کمبود امکانات دیگر حاضر به همکاری با این تیم نبودند و او این ریسک را پذیرفته و شاید باعث شده تا مدیران این باشگاه هم فکر کنند مربیان دیگر هم مثل خبیری هستند که در صورت رفتن او جایش را بگیرند اما هر چه باشد او کار سختی برای نگه داشتن این تیم در لیگ برتر دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵

خبیرى تخصص در سقوط تیّم ها به دسته یک دَارد کرمانشاه هم لا خبیرى سقوط مى کند أین مربى فقط میخواد باشه