کد خبر : 138113
تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 16:44
-

سنگ سفیدی: مسئولان مس می خواستند گروکشی کنند/خوشبختانه توانستیم بازی باخته را به تساوی بکشانیم

سنگ سفیدی: مسئولان مس می خواستند گروکشی کنند/خوشبختانه توانستیم بازی باخته را به تساوی بکشانیم

ملی پوش فوتسال گیتی پسند اصفهان می‌گوید از باشگاه مس سونگون به خاطر عدم پرداخت ۵۵ درصد از مطالبات فصل گذشته‌اش شکایت کرده است. محمدرضا سنگ سفیدی با بیان اینکه از باشگاه مس سونگون به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرده است، گفت: از قرارداد سال گذشته ام با تیم مس فقط ۴۵ درصد

ملی پوش فوتسال گیتی پسند اصفهان می‌گوید از باشگاه مس سونگون به خاطر عدم پرداخت ۵۵ درصد از مطالبات فصل گذشته‌اش شکایت کرده است.

محمدرضا سنگ سفیدی با بیان اینکه از باشگاه مس سونگون به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرده است، گفت: از قرارداد سال گذشته ام با تیم مس فقط ۴۵ درصد دریافتی داشتم و ۵۵ درصد از قرارداد به علاوه پاداش قهرمانی و پاداش بازی آخر به من پرداخت نشده است. برای همین مجبور شدم از این باشگاه شکایت کنم. چیز اضافه ای نمی خواهم. فقط دنبال حقم هستم.

وی افزود: مسئولان باشگاه مس بعد از پایان فصل گذشته می گفتند ابتدا بیا قرارداد فصل بعد را تمدید کن تا پولت را بدهیم. آنها می خواستند گروکشی کنند. این چه کاری است؟ مگر می شود پول تمام بازیکنان را بدهند و فقط برای من پرداخت نشود؟ البته حمید احمدی هم ۲۰ درصد از مس طلب دارد و او هم شکایت کرده است.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند در ادامه با اشاره به تساوی این تیم در بازی نخست این فصل برابر هایپر شاهین شهر تاکید کرد: همیشه دو، سه هفته ابتدایی لیگ یک مقدار سخت است. شاکله گیتی پسند تا حدی تغییر کرده است و هماهنگی بازیکنان زمان می برد. شناخت کافی هم از تیم تازه صعود کرده هایپر وجود نداشت و از سوی دیگر بازی بدون تماشاگر بود. این مسائل باعث شد بازی سختی داشته باشیم. باید به تیم حریف تبریک بگویم که جوانمردانه و محکم بازی کرد. این تساوی را گردن کسی نمی اندازیم. بد بازی کردیم و منِ بازیکن هم مقصر هستم.

سنگ سفیدی ادامه داد: در بازی روز گذشته چند بازیکن اصلی خود را نداشتیم. ITC پیمان حفیظی صادر نشده است. مهران عالیقدر و میثم برمشوری هم مصدوم هستند. برای همین از چند بازیکن امید در تیممان استفاده کردیم و خوشبختانه توانستیم بازی باخته را به تساوی بکشانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲

سرمربیتون که فقط غز زمین و دمان ایراد میگرفت و بهانه میاورد
بازم به سطح شعور بازیکن تیم