کد خبر : 137844
تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 10:45
-

غیاثی:تیم ما هنوز به آمادگی کامل فنی و بدنی نرسیده است/بازیکنان باید تمرکز خود را بالاتر ببرند

غیاثی:تیم ما هنوز به آمادگی کامل فنی و بدنی نرسیده است/بازیکنان باید تمرکز خود را بالاتر ببرند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران  ، هفته نخست لیگ برتر فوتسال کشور برای قمی‌ها از ساعت ۱۸ امروز آغاز شد و سوهان محمد سیما به مصاف مقاومت شهر کرج رفت که در پایان با حساب سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد. این در حالی است که قمی‌ها در ابتدا نبض مسابقه را در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران  ، هفته نخست لیگ برتر فوتسال کشور برای قمی‌ها از ساعت ۱۸ امروز آغاز شد و سوهان محمد سیما به مصاف مقاومت شهر کرج رفت که در پایان با حساب سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

این در حالی است که قمی‌ها در ابتدا نبض مسابقه را در دست داشتند اما نتیجه برخلاف جریان بازی رقم خورد.

سید مهدی غیاثی اظهار داشت: بازی نخست در زمین حریف شرایط خاص خود را دارد و تیم ما هنوز به آمادگی کامل فنی و بدنی نرسیده است.

سرمربی تیم سوهان محمد سیما قم افزود: بازیکنان ما هنوز در شوک بدن‌سازی به سر می‌برند اما با این‌وجود در سی دقیقه ابتدایی عملکرد قابل قبولی را داشتیم.

وی گفت: چند موقعیت جدی بر روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما به گل نرسید که حریف گل‌های خود را بر روی غافلگیری تیم و اشتباهات فردی ما به ثمر رساند.

غیاثی با بیان اینکه پس از دریافت گل دوم دیگر مجالی برای بازگشت نبود، عنوان کرد: در ادامه دست بر تاکتیک پاور پلی زدیم اما حریف به‌خوبی دفاع کرد و روز بازیکنان سوهان نبود تا توپ‌های ما وارد گل شود.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم تصریح کرد: این مسابقه تمام شد و از این لحظه تمام تمرکز خود را بر روی بازی هفته آینده که در خانه خواهد بود، می‌گذاریم تا دست‌پر از زمین خارج شویم.

وی خطاب به بازیکنان تیم سوهان گفت: باید تمرکز خود را بالاتر ببرند چراکه گل اول و دوم ما بر روی اشتباهات فردی به ثمر رسید، اما اشتباهات جزئی از بازی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.