کد خبر : 138138
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 8:47
-

بی غم :«دوستانِ از ما بهتران» اتحادی را شکل داده اند تا تیم به حاشیه برود/حرفشان این است که ما باید در تیم باشیم/ بازیکنی نداریم که به تیم ملی بدهیم!

بی غم :«دوستانِ از ما بهتران» اتحادی را شکل داده اند تا تیم به حاشیه برود/حرفشان این است که ما باید در تیم باشیم/ بازیکنی نداریم که به تیم ملی بدهیم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه بعضی‌ها برای حاشیه سازی با بازیکنان تیمش تماس گرفته‌اند، گفت: گیتی پسند مثل باشگاه‌هایی نیست که حتی برادر همسر مدیرعامل هم حقوق می‌گیرد! حمید بی غم سرمربی تیم گیتی پسند با اشاره به مشکلاتی که تیمش برای این مسابقه داشت،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه بعضی‌ها برای حاشیه سازی با بازیکنان تیمش تماس گرفته‌اند، گفت: گیتی پسند مثل باشگاه‌هایی نیست که حتی برادر همسر مدیرعامل هم حقوق می‌گیرد!

حمید بی غم سرمربی تیم گیتی پسند با اشاره به مشکلاتی که تیمش برای این مسابقه داشت، از حاشیه سازی عده‌ای برای ناکامی گیتی پسند پرده برداشت. بی غم گفت: کسانی هستند که برای حاشیه سازی، با لیدر و حتی بازیکنان تماس می‌گیرند تا نتوانیم به اهدافمان برسیم.

مشروح گفتگوی بی غم با در ادامه می‌آید:

  • لیگ برتر برای گیتی پسند با یک تساوی که شاید کمی غیر منتظره بود شروع شد. از عملکرد تیمتان راضی هستید؟

– حمید بی غم: ابتدا باید بگویم چون وضعیت شروع لیگ به خاطر تغییرات کمیته فوتسال یک مقدار نامشخص بود، تیم‌ها از جمله ما تمرینات را دیرتر شروع کردیم. همه چیز خوب بود و حتی بازیکنانی که نیاز داشتم، جذب شدند. متأسفانه قبل از بازی اول، میثم برمشوری و مهران عالیقدر مصدوم شدند. ITC پیمان حفیظی هم صادر نشده بود. حسین فهیمی هم از قبل مصدومیتی داشت که به این مسابقه نرسید. حتی مرتضی عزتی هم به دلیل آسیب دیدگی قبلی با احتیاط و دقایق کمی برایمان بازی کرد. با این مصدومیت‌ها یک مقدار شرایط تغییر کرد و با چالش وارد لیگ شدیم. البته در همین مسابقه رفته رفته بهتر شدیم و توانستیم بازی باخته را به تساوی بکشانیم.

* چرا باوجود انعقاد قرارداد زودهنگام با پیمان حفیظی ITC این بازیکن از فدراسیون فوتبال عراق صادر نشده است؟ آیا عمدی در کار بوده است؟

– فکر می‌کنم کمیته فوتسال عراق تعلل کرده است. فقط هم بحث حفیظی نیست. بازیکنان ایرانی دیگری که در لیگ عراق بازی می‌کردند مثل مجید حاجی بنده و شهاب طالبی هم همین مشکل را داشتند. به نظرم در این موضوع عمدی در کار نبوده است.

* آیا بازیکنان مصدوم به بازی بعد می رسند؟

– فکر نمی‌کنم مصدومانمان به دو، سه بازی بعدی برسند. در بازی با هایپر سه بازیکن از لیست امید و سه بازیکن از لیست جوانانمان را فرا خواندیم. در واقع نصف تیم ما متشکل از بازیکنان جوان بود.

* به نظر می‌رسد چالش سختی با این مصدومیت‌ها پیش رویتان باشد.

– بله، این چالش جدیدی است. البته فقط بحث مصدومان نیست. فشارهایی هم از بیرون به ما وارد می‌شود و این هم برای خودش چالشی است.

* منظورتان از این فشارها چیست؟

– وقتی در اصفهان یک صحبتی می‌کنید، آنقدر نظرات مختلفی داده می‌شود که هیچ کجای ایران اینطور نیست. البته این نظرات، نظر هواداران واقعی تیم نیست. در واقع «دوستانِ از ما بهتران» اتحادی را شکل داده اند تا تیم به حاشیه برود. بنابراین هم چالش مصدومیت را داریم و هم این چالش اتحاد را.

* این اتحاد علیه گیتی پسند به چه دلیل شکل گرفته است؟

– کسانی هستند که نمی‌خواهند من در گیتی پسند موفق باشم. آنها قبل و بعد از بازی با لیدر و حتی بازیکنان تماس می‌گیرند. راضی به رضای خدا هستم و می دانم که فقط با توکل بر خدا می‌توان موفق شد.

* یک مقدار بیشتر به جزئیات اشاره می‌کنید؟

– در اصفهان علیه ما جبهه می‌گیرند و کسانی هستند که نمی‌خواهند با گیتی پسند نتیجه بگیریم. اینها تماشاگران عادی نیستند چون وقتی با تماشاگران عادی روبرو می‌شویم برای تیم آرزوی موفقیت دارند. این دسته از افراد با بازیکنان هم صحبت می‌کنند. در واقع حرفشان این است که ما باید در تیم باشیم وگرنه گیتی پسند نباید وجود داشته باشد و موفق شود!

* آیا باشگاه در جریان این اتفاقات قرار دارد؟

– مسئولان باشگاه خودشان می‌دانند. حتی قبل از اینکه به گیتی پسند بیایم به من این مسائل را گفته بودند. مطمئن باشید نتایج ما و سرنوشت تیم فقط دست خدا است.

* در ماه‌های گذشته مذاکراتی با قدرت بهادری بازیکن تیم شنژن چین داشتید. چرا این بازیکن به گیتی پسند اضافه نشد؟

– بله من و قدرت با هم در تماس بودیم ولی نتوانستیم با هم کنار بیاییم. بنابراین تصمیم گرفتیم دوستانه راه خودمان را برویم.

* بحث مالی عامل عدم توافق شما با بهادری بود؟

– بحث مالی هم دخیل بود. به هر حال گیتی پسند یک باشگاه خصوصی است و بودجه مشخصی دارد. ما مثل باشگاهی نیستیم که هیأت مدیره، مدیرعامل و حتی برادر همسر مدیرعامل هم حقوق می‌گیرند!

* از میان لژیونرهای دیگر آیا مذاکره‌ای با دیگر نفرات داشتید؟

– بله من با همه لژیونرها مذاکره کردیم. فرهاد توکلی برای جام باشگاه های آسیا به عراق می رود. علی اصغر حسن زاده هم با تیم چین در آسیا حضور دارد. آنها اعلام کردند بعد از باشگاه های آسیا تصمیم می‌گیرند. باشگاه با احمد اسماعیل پور هم صحبت کرده بود که گویا حضور این بازیکن در یک تیم خارجی ۹۵ درصد قطعی شده است.

* وضعیت محمد کشاورز چطور است؟

– کشاورز خیلی خوب با ما تمرین کرد و مشکل خاصی نداشت. او آنقدر بازیکن بزرگی است که حتی وقتی در ترکیب ۴ نفر ابتدایی قرار نداشت، اعتراضی نکرد و در دقایقی که به میدان رفت با تمام قوا بازی کرد. کشاورز نشان داد وقتی یک بازیکن اخلاق خوب و حرفه ای داشته باشد، خدا هم در بزرگ شدن این بازیکن کمکش می‌کند.

* قرار است اردوهای تیم ملی به صورت هفتگی تشکیل شود. آیا با این برنامه ریزی موافق هستید؟

– ما بازیکنی نداریم که به تیم ملی بدهیم. مقابل هایپر با حضور مرتضی عزتی ۶ بازیکن بزرگسال داشتیم. اگر هم اردویی تشکیل و بازیکنانمان دعوت شوند، بازیکنان دیگر ما مصدوم خواهند شد. مثلاً محمدرضا سنگ سفیدی نزدیک به ۳۵ دقیقه برای ما بازی کرد. این بازیکن دیگر انرژی ندارد به تیم ملی برود و مسلماً در اردوهای تیم ملی هم مصدوم می‌شود. سعید احمدعباسی و حمید احمدی هم همینطور. البته در نهایت تابع تیم ملی هستیم و به برنامه‌هایش احترام می‌گذاریم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی اصفهان یکشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۰۶

خوب ی جور صحبت کن که چالش برات درست نکنند.
ماشاله همش شما دارید مصاحبه میکنید
ی کم تمرکزتون را به مسائل فنی بزارید خیلی بهتره

نام یکشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۲۷

جناب بى عّم شما مربى در حد گیتى نیستید و با اولین بأخت تمام مشکلات را گردن دیگران انداختید و دنبال مقصر میگردید ضعف اصلى در شما أست که مربى کوچکى هستون و فقط اداى مربى هاى بزرگ را در میارى بهتره زودتر بروى چون اینکاره نیستى

ناشناس یکشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

اخه تو در حد گیتی نیستی مردم اصفهان هم خیلی خوب میفهمند حتی این رو هم میدونن که همون کشاورز با اخلاق شما رو اورده تا زیر نظر خودش کار کنی
ضمنا بهتر بود بهانه گیری رو از هفته های بعدی شروع میکردی زشته از همون هفته اول
و تمام اینها تقصیر مدیریت باشگاهه

نام ... یکشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹

تو رو خدا ببین چه کسانی سرمربی گیتی پسند شدند
یه مشت بچه ننه غرغرو
خجالت بکش بابا از همین اول دبه کرده
تقصیر خودمون هست که مربیانی مثل تو رو توی اصفهان راه دادیم
اقای جنتی تو رو خدا یه کم شایسته سالاری بفرمایید
لطفا یه نگاه به کادر فنی بکنین یکبشون در حد و اندازه های تیم شما نیست
بازیکنهایی که جدا شدن رو با بازیکنای فعلی مقابسه کنین اونوقت میفهمین چه بلایی سر تیم اومده
بخدا حیفه اجازه ندین احساساتتون بر عقلتون غلبه کنه
دوست و دشمناتون رو بشناسین

صبوری یکشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴

همه بازیکنانی که الان در تیم هستند را که خودت با هماهنگی کشاورز آوردی.پس دیگه کی با کدوم بازیکن میتونه اتحاد تشکیل بده؟
آقای بی غم ندیدی چه جوری کشاورز با یه تو سرتوپ پخش شد وسط زمین و با دست توپ را گرفت!!!
این بازیکن آماده است؟این بازیکن میتونه جلو تیم های بزرگ و بازیکنای بزرگ بازی کنه؟
تا وقتی بخوای با محافظه کاری پیش بری هم به خودت و هم تیم ضرر میزنی
چرا باید سعید افشار را کنار بذاری؟چون کشاورز میخواد بیشتر بازی کنه؟