کد خبر : 138155
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 11:23
-

جاوید:خودم به کسی که با شایستگی بهترین بازیکن شده باشد تبریک می گویم/لیگ امسال دو قطبی نیست

جاوید:خودم به کسی که با شایستگی بهترین بازیکن شده باشد تبریک می گویم/لیگ امسال دو قطبی نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید آقای گل فصل گذشته لیگ برتر، امسال به مس سونگون پیوسته تا در جام باشگاه‌هایآسیا و جهان هم به تکرار موفقیت‌های خود دست پیدا کند. گفت‌وگو با ستاره گلزن مس سونگون را بخوانید: * این فصل لیگ برتر را چطور می‌بینید؟ همین هفته اول نشان داد که همه تیم‌ها بازی‌ها را جدیگرفته‌اند. فکر می‌کنم وجود پلی‌آف باعث شده تا رقابت بسیار سخت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید آقای گل فصل گذشته لیگ برتر، امسال به مس سونگون پیوسته تا در جام باشگاه‌هایآسیا و جهان هم به تکرار موفقیت‌های خود دست پیدا کند. گفت‌وگو با ستاره گلزن مس سونگون را بخوانید:

* این فصل لیگ برتر را چطور می‌بینید؟

همین هفته اول نشان داد که همه تیم‌ها بازی‌ها را جدیگرفته‌اند. فکر می‌کنم وجود پلی‌آف باعث شده تا رقابت بسیار سخت شود و فکر می‌کنم لیگ امسال شاهدبازی‌های پر هیجانی باشیم.

* همه از وجود دو قطبی مس و گیتی پسند در فوتسالمی‌گویند. شما چنین اعتقادی دارید؟

به نظر من فصل پیش این قضیه بود و این دو تیم اختلافزیادی با بقیه داشتند اما در فصل جدید تیم‌های دیگری هم هستند که می‌توانند مدعی باشند و مثلاً سن‌ایچ، حفاری و فرش آرا هم می‌توانند در زمره مدعیان قرار بگیرند.

* شرایط خودت در مس چگونه است؟

مس باشگاهی حرفه‌ای است که شرایط خوبی دارد و این فصل در سه جام رقابت خواهد کرد. در لیگ کار سختی داریم و هر ۱۴ تیم برای نشان دادن خود تلاش می‌کنند. در آسیا باید از قهرمانی خود دفاع کنیم و کارمان به هیچ وجه آسان نیست و در جام باشگاه‌های جهان هم با تیم‌هایقدرتمندی روبرو هستیم که باید فوتسال ایرانی را در این رقابت‌ها ثابت کنیم.

* در دوره‌های قبل جام باشگاه‌های آسیا به عنوان بازیکن کمکی حضور داشتی اما این دوره در ترکیب مس خواهی بود.فکر می‌کنی شانس بهترین بازیکن آسیا شدن را داشته باشی؟

همیشه گفته‌ام امیدوارم که هر بازیکن ایرانی که شایسته این عنوان است به آن دست پیدا کند و جایزه بر اساسشایستگی باشد نه چیز دیگر و خودم اولین کسی هستم که به این بازیکن تبریک می‌گویم. امسال هم در مس به اینفکر می‌کنم که نماینده ایران موفق شود و هم در جامباشگاه‌های آسیا و هم جام باشگاه‌های جهان بهترین نتایج را گرفته و باعث اعتبار فوتسال ایران شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

آقاى جاوید شما همیشه توهم بهترین بازیکن رو دارى چون ۴ نَفَر اطرافیانت بهت میگن تو خوبى توهم گرفتى همین با خبرنگار و لابى بهترین نمیشى باید توى زمین نشون بدى چکاره هستى

احمد یکشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰

حتما این گلها وپاس گلها ی بیشمار هم توهمه
یک سال دوسال سه ساله پشت سر هم توهمه
حسود هرگز نیاسود

ناشناس یکشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

چقدر یه نفر میتونه پست باشه سیاه بازى بسه دستت برا همه رو شده برو پیشه رضا جونت😂

احمد یکشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

بدون شک یکی از ۵ بازیکن برتر تاریخ فوتسال ایران هست
حیدریان شمسایی کشاورز مهدی جاوید وحسین طیبی

نادری دوشنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

گذاشتن اسم جاوید در کنار بازیکنان بزرگی مثل حیدریان و شمسایی به جای اینکه جاوید را بالا ببرد شان و جایگاه امثال حیدریان را پایین می آورد.
بدون شک آفت هر تیم وجود بازیکنی است که دچار توهم خودبزرگ بینی شده و در یک لحظه تمام زحمات یک تیم را به فنا میدهد.
بازی آخر پارسال یادت هست جناب جاوید؟
هر کس جای تو بود از خجالت و شرمندگی تا سالها صداش درنمیومد.

ناشناس سه شنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

جاوید بازیش خوبه ولی چن برابر حاشیه داره و خیلی مغروره پارسال تو برنامه ۲۰۲۰ سر جریان حسن زاده و بهترین بازیکن آسیا داشت سکته میکرد بازی با شهروند ساری هم سکاندار جنجال ها بود بازی امسال مس با ساری تو ساری واویلا میشه