کد خبر : 138149
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 10:50
دسته‌بندی نشده
-

فوتسالیست‌های سپاهان برسکوی قهرمانی مسابقات کارگران جهان

فوتسالیست‌های سپاهان برسکوی قهرمانی مسابقات کارگران جهان
تیم فوتسال فولاد مبارکه سپاهان در مرحله نهایی دومین دوره مسابقات شرکت‌های جهان با غلبه بر حریف ایرانی خود، بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال فولاد مبارکه سپاهان در مرحله نهایی دومین دوره مسابقات شرکت‌های جهان با غلبه بر حریف ایرانی خود، بر سکوی قهرمانی ایستاد.

تیم فوتسال فولاد مبارکه سپاهان که به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های کارگران جهان در کشور فرانسه شرکت کرد، با غلبه بر رقیبان خود به فینال این دوره از مسابقات راه یافت و در دیداری حساس با فولاد خوزستان دیگر نماینده ایران، موفق شد از سد این تیم بگذرد و بر سکوی قهرمانی دومین دوره مسابقات شرکت‌های جهان بایستد.

طلائی‌پوشان سپاهان در دیدار فینال و در وقت قانونی مقابل فولاد خوزستان با نتیجه یک بر یک به تساوی رسیدند اما برای تعیین تیم قهرمان کار به ضربات پنالتی کشیده شد که در نهایت فوتسالیست‌های سپاهان موفق شدند با حساب پنج بر چهار به برتری رسیده و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

در دیدار رده‌بندی نیز فرانسه موفق شد با شکست تیم لتوانی در جایگاه سوم قرار بگیرد.

مهدی انتظاری،  هادی حاتمی قلعه‌رشیدی، مجتبی قنبری کیهانی، داوود سبحانی، مهرداد سلحشوری، محمد اسماعیل‌زاده درچه، موسی قنبرپور دمابی، بهنام اورنگی، رسول خدادادی پاوائی، محسن باقری خولنجانی ترکیب تیم فوتسال فولاد مبارکه سپاهان را در این دوره از رقابت‌ها تشکیل دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.