کد خبر : 138280
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تیر 1398 - 11:06
-

شمسایی:هر تیمی که از لحاظ مالی و بازیکن بهتر بسته شود قهرمان می شود/ کفاشیان زحمات زیادی برای فوتبال و فوتسال کشید

شمسایی:هر تیمی که از لحاظ مالی و بازیکن بهتر بسته شود قهرمان می شود/ کفاشیان زحمات زیادی برای فوتبال و فوتسال کشید

وحید شمسایی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران  درباره وضعیت لیگ برتر در هفته اول که گذشت گفت: خدا را شکر از وقتی جابری و انصاری فرد به سازمان لیگ آمدند وضعیت لیگ برتر نسبت به سال قبل کمی بهتر شده است. وی ادامه داد: امسال تیم مس سونگون درگیر مسابقات جام باشگاه های آسیا و جام باشگاه های

وحید شمسایی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران  درباره وضعیت لیگ برتر در هفته اول که گذشت گفت: خدا را شکر از وقتی جابری و انصاری فرد به سازمان لیگ آمدند وضعیت لیگ برتر نسبت به سال قبل کمی بهتر شده است.

وی ادامه داد: امسال تیم مس سونگون درگیر مسابقات جام باشگاه های آسیا و جام باشگاه های جهان خواهد بود و همچنین تیم ملی کشورمان باید در مسابقات قهرمانی آسیا و مقدماتی جام جهانی شرکت کند و این وضعیت لیگ ما را امسال کمی فشرده کرده است و بازی های پلی آف را هم داریم که باید برگزار شود.

شمسایی درباره اینکه هفته اول لیگ برتر را چگونه دیدید بیان داشت: هفته اول لیگ بسیار خوب و جذاب برگزار شد. برخی از تیم ها صدای زنگ خظر را برای بقیه تیم ها به صدا در آوردند و نشان دادند که از همین هفته اول به دنبال پیروزی هستند. 

وی ادامه داد: تیم سن ایچ ساوه در ساری توانست تیم خوب شهروند این شهر را شکست دهد. سن ایچ این فصل با هدایت سرمربی جوان خود یعنی جواد اصغری مقدم نشان داد که تیمی منسجم و یکدست است. همچنین تیم هایپر شهر هم نشان داد که می خواهد نماینده شایسته ای برای شهر اصفهان باشد و تیم ملی حفاری اهواز هم که از بازیکنان جوان و با استعدادی برخوردار است نشان داده است که امسال می خواهد با قدرت وارد مسابقات شود.

شمسایی درباره این که امسال شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است و این که آیا دوباره قهرمانی بین دو تیم گیتی پسند و مس سونگون خواهد بود بیان داشت: به نظر من هر تیمی که از لحاظ مالی و بازیکنی خوب بسته شده باشد امسال نیز می تواند قهرمان شود و به نظر من قهرمانی دوباره بین دو تیم بالای جدول سال قبل خواهد بود و به احتمال زیاد دوباره شاهد قهرمانی یکی از تیم های گیتی پسند و  مس سونگون خواهیم بود. زیرا این دو تیم از نظر بازیکن نسبت به دیگر تیم ها بهتر بسته شده اند.

بازیکن سابق تیم ورونای ایتالیا درباره صحبت های این روزها راجع به برگشتن وی به تیم ملی و پس گرفتن رکورد خود از فالکائو برزیلی گفت: این مسئله را داوود پرهیزکار پیگیری می کند و قرار است که با یکی از تیم ها بازی کنیم و من هم در صحبت های قبل خود نیز گفته ام که قرار نیست به تیم ملی برگردم و به هیچ عنوان به دنبال بازی کردن در تیم ملی نیستم و فقط می خواهم که رکورد خود را در یک بازی تدارکاتی از دست فالکائو برزیلی در بیاورم و به هیچ عنوان به دنبال رکورد زنی نیستم.

شمسایی درباره فاصله گل خود با فالکائو را گفت: اگر بتوانم ۹ گل به ثمر برسانم می توانم رکورد خود را از دست فالکائو در بیاورم.

او درباره این که اگر دوباره فالکائو به فکر رکورد زنی باشد شما دوباره برمی گردید رکورد او را بزنید گفت: اصلاً به این مسائل توجهی نمی کنم.

شمسایی در پایان صحبت هایش درباره محرومیت علی کفاشیان و عباس ترابیان افزود: در این مورد نمی خواهم صحبت کنم اما فقط همین را می گویم که علی کفاشیان برای فوتبال و فوتسال ما زحمت زیادی کشیده است و نباید این گونه افراد را مورد نقد و تخریب قرار داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۲:۳۰

به روباه گفتن شاهدت کیه گفت دمم خوبه جدیدن دفاع از ظالم مد شده با این حرفها اون دلارها بر نمیگرده به جیب اهلش که فوتسالیهای زحمتکش ایرانند مطمین باش توی ۲ بازی ۱۰ تا هم بزنی باز فالکایو برمیگرده کابوست میشه