کد خبر : 138305
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تیر 1398 - 13:13
-

مرتضایی :دیدار با ستارگان ، روز خوب گلر وبازیکنان تیم نبود/برای برد به میدان می‌رویم

مرتضایی :دیدار با ستارگان ، روز خوب گلر وبازیکنان تیم نبود/برای برد به میدان می‌رویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: اتفاقاتی که در بازی اول افتاد، حاصل یک اشتباه بود و امیدواریم دیگر چنین نتیجه‌ای در لیگ برتر ۹۸ برای فرش‌آرا رقم نخورد.مجید مرتضایی در گفت و گو با ایسنا- منطقه خراسان، در خصوص شکست سنگین تیمش در هفته اول لیگ برتر فوتسال کشور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: اتفاقاتی که در بازی اول افتاد، حاصل یک اشتباه بود و امیدواریم دیگر چنین نتیجه‌ای در لیگ برتر ۹۸ برای فرش‌آرا رقم نخورد.
مجید مرتضایی در گفت و گو با ایسنا- منطقه خراسان، در خصوص شکست سنگین تیمش در هفته اول لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: با توجه به روند خوب تیم، این شکست غیر قابل انتظار بود. روز دیدار با ستارگان ورامین، روز خوب گلر و همه بازیکنان تیم فرش‌آرا نبود. گلر تیم تحت تاثیر بازی قرار گرفت، این اتفاق برای تمام گلرهای دنیا می‌افتد که بازی بدی را پشت سر بگذارند. مسعود محمدی گلر سوم تیم ملی است و حضور در تیم ملی نشان از کیفیت بالای این دروازه‌بان دارد. مطمئنم که محمدی روز بد خود را جبران خواهدکرد.
وی ادامه داد: در باخت همه تیم سهیم هستند و تمام بازیکنان هم‌قسم شده اند تا روند خوب تیم در طول بازی را در ادامه فصل حفظ کنند، بعد از دریافت گل ششم، با فشار بی‌امان حمله کردیم و دو گل زدیم اما نتوانستیم نتیجه مقابل تیم ستارگان ورامین را جبران کنیم.
سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا در خصوص دیدار آتی تیمش در لیگ برتر عنوان کرد: سن‌ایچ ساوه یکی از تیم‌های خوب لیگ است. حریف لیگ را قدرتمند آغاز کرده و در بازی اول هم با چهار گل حریفش را برد. در ابتدای فصل هستیم، هنوز تیم‌ها در حال شناسایی خود هستند و زمان لازم است تا تیم‌ها هماهنگ شوند، همین امر کار را برای تیم‌ها سخت کرده است. برای برد به میدان می‌رویم تا باخت در بازی اول را جبران کنیم.
مرتضایی یادآور شد: تیم فرش‌آرا نیاز به حمایت به استانی دارد. بازیکنان تیم بسیار خوب هستند، با وجود نتیجه سنگین ۶ بر۳ اما بسیار خوب بازی کردیم. تمام بازیکنان هم‌قسم شدند که در ادامه راه، نتیجه بگیرند. اکثر آن‌ها جوانان باتجربه و بومی مشهد هستند. اگر اتفاقات نادر در بازی مقابل ستارگان ورامین نمی‌افتاد، شاید نتیجه بازی تساوی می‌شد و یا فرش‌آرا برنده بازی بود. امیدواریم امسال با حمایت مسئولین و هواداران سالی متفاوت برای تیم رقم بخورد.
وی با بیان اینکه هدف اولیه تیم فوتسال فرش‌آرا حضور در جمع هشت تیم اول است، بیان کرد: رتبه تیم بعد از پلی‌آف مشخص می‌شود. اگر در جمع هشت تیم پلی‌آف نباشیم که رتبه تیم بین نهم تا چهاردهم خواهدبود. در وهله اول هدف کادر تیم حضور در جمع هشت تیم برتر و حضور در پلی‌آف است و بعد از آن تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا در جمع چهار تیم نهایی باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.