کد خبر : 138301
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تیر 1398 - 13:13
-

چشم ها به تقابل همیشه جذاب و پرحاشیه حفاری و گیتی پسند

چشم ها به تقابل همیشه جذاب و پرحاشیه حفاری و گیتی پسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته دوم لیگ برتر فوتسال روز چهارشنبه ۱۹ تیرماه برگزار می‌شود که تیم گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۷ در شهر اهواز به مصاف تیم ملی حفاری می‌رود.  قرمزپوشان اصفهانی هفته گذشته در دربی اصفهان نتیجه بهتر از تساوی ۳_۳ کسب نکردند و با تک امتیاز در جایگاه هشتم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته دوم لیگ برتر فوتسال روز چهارشنبه ۱۹ تیرماه برگزار می‌شود که تیم گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۷ در شهر اهواز به مصاف تیم ملی حفاری می‌رود.  قرمزپوشان اصفهانی هفته گذشته در دربی اصفهان نتیجه بهتر از تساوی ۳_۳ کسب نکردند و با تک امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارند. گیتی پسندی‌ها هفته گذشته ۳ بازیکن خود را به علت مصدومیت و پیمان حفیظی را به علت صادر نشدن ITC در اختیار نداشتند. به گفته بیغم سرمربی گیتی پسند، مصدومان تا هفته سوم در اختیار تیم نیستند. حمید بیغم در بازی اول ۴ بازیکن تیم امید خود را در لیست قرارداد و از مهدی مهدی خانی و مسعود یوسفی در جریان بازی استفاده کرد. این دو بازیکن تا حدود زیادی با بازی خوب خود جواب اعتماد بیغم را دادند تا وی را برای استفاده از این دو مشتاق‌تر کند.
از سوی دیگر ملی حفاری اهواز در این فصل تیمی را تشکیل داده است که ۸۰ درصد بومی هستند. اهوازی‌ها هفته گذشته در برابر تیم تازه لیگ برتری شده شاهین کرمانشاه با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز شدند. ملی حفاری نیز در بازی اول، دو تن از بازیکنان بزرگسال خود را در اختیار نداشت.
تقابل‌های میان گیتی پسند و ملی حفاری همیشه جذاب بوده است. گیتی پسندی‌ها تلاش می‌کنند تا اولین پیروزی خود را کسب کنند. در آن طرف نیز شاگردان یعقوب مراقی سعی می‌کنند دومین پیروزی خود را در لیگ به دست بیاورند.
محمودرضا نصیرلو به کمک حمیدرضا طیب طاهری، محسن وحدانی و محمد شرونی قضاوت این بازی را بر عهده دارند. همچنین عباس دهقانپور ناظر داوری این بازی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.