کد خبر : 138455
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 تیر 1398 - 11:55
-

بازی مقابل شهروند بازی راحتی نیست

بازی مقابل شهروند بازی راحتی نیست

سهیل جامدی اظهار کرد: تمرینات و اردوی بسیار خوبی را در پیش فصل پشت سر گذاشتیم و با تدابیر کادر فنی بدون شک روز به روز بهتر می شویم و حریف سختی برای مدعیان خواهیم بود. وی در خصوص اصلی ترین هدف تیم مقاومت در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتسال گفت: سرمربی

سهیل جامدی اظهار کرد: تمرینات و اردوی بسیار خوبی را در پیش فصل پشت سر گذاشتیم و با تدابیر کادر فنی بدون شک روز به روز بهتر می شویم و حریف سختی برای مدعیان خواهیم بود.

وی در خصوص اصلی ترین هدف تیم مقاومت در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتسال گفت: سرمربی تیم انگیزه و اعتماد به نفس خاصی را به جوانان تیم القا کرده و همگی بصورت یکدل و هماهنگ برای حضور در جمع ۴ تیم برتر تلاش می کنیم.

بازیکن ۲۱ ساله تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج تصریح کرد: مربی تیم با اعتمادی که به جوانان داشته این نوید را می دهد که در آینده شاهد تیمی پرقدرت از نماینده استان البرز در لیگ برتر باشیم.

جامدی در خصوص دو گلی که در هفته نخست به تیم سوهان محمدسیمای قم زد گفت: خداراشکر توانستم اعتماد کادرفنی را به خوبی پاسخ دهم و نقش پررنگی در پیروزی تیمم داشته باشم اما گلزنی و دیده شدن هدف من نیست بلکه برای موفقیت تیم در تمام بازی ها تلاش می کنم و سعی می کنم در خدمت تیم مقاومت باشم.

وی در پایان در خصوص بازی پیش روی تیم مقاومت در مقابل شهروند ساری گفت: هواداران البرزی درکشور کم نظیر هستند و سعی می کنیم با انجام بازی های خوب آن ها را خوشحال کنیم، بازی مقابل شهروند بازی راحتی نیست اما هرتیمی در کرج مقابل این هواداران پرشور کار سختی خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.