کد خبر : 138562
تاریخ انتشار : جمعه 21 تیر 1398 - 13:14
-

حاجی بنده:نباید به راحتی امتیاز از دست بدهیم/حضور زنان در سالن فوتسال امری پسندیده است

حاجی بنده:نباید به راحتی امتیاز از دست بدهیم/حضور زنان در سالن فوتسال امری پسندیده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حاجی بنده پس از تساوی تیمش برابر اهورا بهبهان اظهار کرد: بازی دراختیار تیم ما بود و بازی روال خوبی داشت؛ نمی‌دانم چرا در دقایق آخر تمرکزمان را از دست دادیم. در پایان بازی مشخص شد امتیاز هایی که باید در اول فصل کسب کنیم را به راحتی از دست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حاجی بنده پس از تساوی تیمش برابر اهورا بهبهان اظهار کرد: بازی دراختیار تیم ما بود و بازی روال خوبی داشت؛ نمی‌دانم چرا در دقایق آخر تمرکزمان را از دست دادیم. در پایان بازی مشخص شد امتیاز هایی که باید در اول فصل کسب کنیم را به راحتی از دست می‌دهیم.

وی با انتقاد از اتفاقات و ایجاد فشارهای عصبی بر بازیکنان حین مسابقه، گفت: فوتسال بازی نزدیکی است و مسلماً برخورد های زیادی درون زمین اتفاق می افتد که باعث می شود بازیکن کنترلش را از دست بدهد؛ این موضوع تقریباً عادی شده و درمورد تمام تیم‌ها وجود دارد که به نظرم قابل حل شدن نیست.

حاجی‌بنده با مثبت ارزیایی کردن حضور بانوان در سالنهای فوتسال، اظهار کرد: نمی دانم حضور بانوان در ورزشگاه چه ضرری برای فوتسال دارد؛ عقیده دارم حضور زنان در فوتسال بهتر است و حضور آنها در ورزشگاه باعث می شود اگر کسی خواست فحاشی کند با دیدن خانم ها مراعات کند. حضور بانوان در سالن های فوتسال امری پسندیده است ولی برایم جای سئوال است که چرا مسئولین با موضوع حضور بانوان در ورزشگاه این‌گونه برخورد می‌کنند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تصمیم صحیح تیم داوری در صحنه گل سوم اهورا، گفت: در صحنه گل آخر درست بر صحنه اشراف نداشتم ولی اعتراض تماشاگرانی که روی خط بودند را شنیدم و امیدوارم که تصمیم داور در صحنه گل سوم اهورا درست بوده باشد تا حقی از هایپر ضایع نشده باشد. داوری به غیر از صحنه گل سوم اهورا در بقیه صحنه‌ها خوب بود؛ داوری حق بزرگی را از ما ضایع کرده و سه امتیاز را راحت از هایپر گرفته است.

حاجی‌بنده با بیان اینکه دیر صادر شدن ITC ربطی به بازیکن ندارد، گفت: نمی دانم اشکال از فدراسیون ایران بود که دیر عمل کرد؟ تیمها دیر اقدام کردند؟ نمی‌دانم آیا عراق همکاری نکرده و مشکل از کجا بوده است. در رابطه با صدور ITC فقط میدانم بازیکن در این رابطه نقشی ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.