کد خبر : 138576
تاریخ انتشار : جمعه 21 تیر 1398 - 15:00
-

حجت:این امتیازات در هفته های پایانی میتواند کارساز باشد/دوربین ها می تواند درست بودن گل سوم اهورا را نشان دهد

حجت:این  امتیازات در هفته های پایانی میتواند کارساز باشد/دوربین ها می تواند درست بودن گل سوم اهورا را نشان دهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد حجت پس از تساوی تیمش در مقابل هایپر شهر شاهین شهردر جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم دو بار بازی را به تساوی بکشانیم. هایپر تیم با جربه ایست و بازیکنان جدید و خوبی را نیز به خدمت گرفته است. وی ضمن خوشحالی از تساوی که توانسته مقابل تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد حجت پس از تساوی تیمش در مقابل هایپر شهر شاهین شهردر جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم دو بار بازی را به تساوی بکشانیم. هایپر تیم با جربه ایست و بازیکنان جدید و خوبی را نیز به خدمت گرفته است.

وی ضمن خوشحالی از تساوی که توانسته مقابل تیم هایپر در شاهین بدست آورد، گفت: اسکلت اصلی تیم اهورا را حفظ کرده ایم و دو بازیکن خوب از لیگ دسته یک را به جمع بازیکنانمان اضافه کردیم. از اینکه امروز توانستیم یک امتیاز کسب کنیم خوشحال هستم و این امتیازات در هفته‌های پایانی می تواند کارساز باشد.

حجت ضمن اعلام رضایت نسبت به داوری این دیدار، خاطر نشان کرد: داوری خوب بود، باید قبول کنیم که این مسائل در داوری به وجود می‌آید. داوران  شاید زاویه دید خوبی نداشته باشند که باعث ایجاد این صحبت‌ها می شود. در صحنه ای که به داور اعتراض کردیم، اعتراض ما به داور طبیعی بود زیرا فکر می‌کردیم اشتباه سوت زده است.

وی با تاکید بر اینکه دوربین روی خط می تواند نشان دهد گل سوم اهورا صحیح بوده است یا خیر اظهار کرد؛ هدف ما ماندن در لیگ برتر است، البته به اینکه فعلا امتیاز جمع کنیم تا به پلی‌آف برسیم نیز فکر می‌کنیم. در مورد گل سوم اهورا فقط دوربین روی خط می‌تواند مشخص کند توپ گل شده بوده است یا نه، چون توپ در فضا بود و از این فاصله چیزی مشخص نبود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.