کد خبر : 138567
تاریخ انتشار : جمعه 21 تیر 1398 - 13:23
-

مراقی: بازیکنانمان بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند/ روی نقاط ضعف گیتی پسند به خوبی کار کرده بودیم

مراقی: بازیکنانمان بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند/ روی نقاط ضعف گیتی پسند به خوبی کار کرده بودیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یعقوب مراقی سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش در هفته دوم لیگ برتر فوتسال در برابر گیتی پسند، اظهار داشت: همان‌طور که همه شاهد بودیم بازی خوبی را انجام دادیم، ما در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت حریف کارکرده بودیم. بازیکنانمان نیز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یعقوب مراقی سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش در هفته دوم لیگ برتر فوتسال در برابر گیتی پسند، اظهار داشت: همان‌طور که همه شاهد بودیم بازی خوبی را انجام دادیم، ما در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت حریف کارکرده بودیم. بازیکنانمان نیز با تمام توان کار کردند و با ارائه یک بازی خوب توانستیم این نتیجه بسیار خوب را بدست بیاوریم.

وی افزود: در این دیدار گیتی پسند به گل نرسید و عملکرد دروازه‌بان تیممان بسیار خوب بود. خدا را شکر می‌کنم که بازیکنانم کار خودشان را خوب انجام دادند تا نتیجه بسیار خوبی رقم بخورد.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: ما برای فصل جاری لیگ برتر یکسری بازیکنان خوبمان مثل حسین فهیمی، بهزاد عظیمی و پیمان حفیظی را از دست دادیم، اما جوانانی که در همین باشگاه رشد کردند، تمام توانشان را گذاشتند و این امکان برای ما ایجاد شد که بتوانیم در ۲ دیدار اخیر به ۶ امتیاز برسیم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.