کد خبر : 138618
تاریخ انتشار : شنبه 22 تیر 1398 - 16:34
-

محمدی :در گیتی پسند هشتاد درصد تیم دستخوش تغییرات شده است

محمدی :در گیتی پسند هشتاد درصد تیم دستخوش تغییرات شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سپهر محمدی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به برگزاری تمرینات تیم ملی گفت: یک سال و نیم پیش رو برای فوتسال ما بسیار حائز اهمیت است چرا که جام ملت‌های آسیا و جام جهانی را پیش رو داریم و امیدواریم با تمرینات و تدابیر کادرفنی همچون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سپهر محمدی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به برگزاری تمرینات تیم ملی گفت: یک سال و نیم پیش رو برای فوتسال ما بسیار حائز اهمیت است چرا که جام ملت‌های آسیا و جام جهانی را پیش رو داریم و امیدواریم با تمرینات و تدابیر کادرفنی همچون گذشته بتوانیم برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم و قهرمان آسیا شویم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود محل اقامت ملی پوشان تا محل تمرین دور است، افزود: این مساله برای بازیکنان مهم نیست و موضوع اصلی موفقیت تیم ملی فوتسال است که امیدوارم در نهایت بتوانیم بازهم به قهرمانی آسیا برسیم.

دروازه بان ملی پوش باشگاه گیتی پسند در رابطه با ناکامی تیم باشگاهی خود در لیگ برتر فوتسال خاطرنشان کرد: در گیتی پسند هشتاد درصد تیم دستخوش تغییرات شده است و این طبیعی است که در شروع هماهنگی لازم شکل نگرفته باشد. به طور حتم هفته به هفته شرایط بهتر می‌شود و گیتی پسند هم به جایگاه خود باز می‌گردد تا مردم اصفهان خوشحال باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۰:۲۸

توی این تیم داغون و بی در و پیکر فقط باید یه نفر عوض بشه اونم عراقیزادست