کد خبر : 138614
تاریخ انتشار : شنبه 22 تیر 1398 - 16:33
-

شمس : همه انتظار دارند قهرمان از بین مس و گیتی پسند باشد/ با تداوم این شرایط گیتی پسند با خطر جدی روبرو خواهد شد

شمس : همه انتظار دارند قهرمان از بین مس و گیتی پسند باشد/ با تداوم این شرایط گیتی پسند  با خطر جدی روبرو خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره وضعیت رقابت های لیگ برتر فوتسال در ۲ هفته ای که گذشت اظهار داشت: امسال خدا را شکر لیگ برتر خوبی را شاهد هستیم همه توقع داشتند که ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند از همین هفته اول خود را از سایر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره وضعیت رقابت های لیگ برتر فوتسال در ۲ هفته ای که گذشت اظهار داشت: امسال خدا را شکر لیگ برتر خوبی را شاهد هستیم همه توقع داشتند که ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند از همین هفته اول خود را از سایر تیم ها جدا کرده و به مانند فصل گذشته قهرمانی بین این ۲ تیم باشد. 

وی افزود: مس سونگون توانست بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارد اما تیم گیتی پسند با یک تساوی که در مقابل تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر یعنی هایپر شهر و یک باخت در مقابل تیم ملی حفاری نشان داد که گویا قرار نیست این ۲ تیم امسال خود را از بقیه تیم ها جدا کنند.

شمس درباره این که تیم گیتی پسند بازیکنان زیادی را جذب کرد اما چرا در آغاز مسابقات نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد را بیان داشت: گیتی پسند در بازی ال خود مقابل هایپر شهر ۴ مصدوم داشت و در بازی دوم خود در برابر تیم ملی حفاری ۲ مصدوم این تیم رسیدند اما باز هم عملکرد ضعیفی داشتند به نظر من این تیم رفته رفته بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: گیتی پسند و مجموعه این باشگاه سرمایه گذاری زیادی کرده اند و اگر نتوانند در هفته های بعد نتایج دلخواهی را کسب کنند این تیم با خطر جدی روبرو خواهد شد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران درباره شروع سایر تیم ها در این فصل را بیان داشت: در این ۲ هفته ای که گذشت ما شاهد شگفتی هایی از برخی از تیم ها بودیم مثل سن ایچ ساوه که توانست مزد تمرنی های خود را بگیرد این تیم نسبت به سایر تیم های دیگر لیگ برتر تمرینات خود را خییلی زود زیر نظر سرمربی جوان خود جواد اصغری مقدم آغاز کرد و به الان در بالای جدول حضور دارند و این نشان می دهد که این تیم تواسنته است مزد تمرینات خود را بگیرد. 

وی افزود: از دیگر تیم های شگفتی ساز می توانیم به تیم آذرخش بندر عباس اشاره کرد تیم که خیلی دیر بسته شد اما توانست با ۲ بردی که در بازی های خود به دست آورد خود را در بالای جدول ببیند.

شمس ادامه داد: حال باید تا هفته ششم که قبل از آغاز مسابقات جام باشگاه های آسیا است منتظر ماند و دید که تیم ها چه نتایجی را کسب خواهند کرد.

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال تأسیسات دریایی درباره این که چرا اکنون از تهران هیچ تیمی در مسابقات لیگ برتر حضور ندارد و این که در سال های گذشته ما شاهد تیم های  خوبی از تهران بودیم گفت: در سال های گذشته هیئت فوتبال تهران مخصوصا شخص مهدی عبایی زحمات زیادی را برای فوتسال در تهران کشید و با مسابقاتی که در جام های رمضان برگزار می کرد او با جوایزی که در این بازی ها گذاشته بود اکثر تیم ها را ترغیب می کرد که در این مسابقات شرکت کنند. 

وی افزود: حتی تیم های استقلال و پرسپولیس بازیکنان چمنی خود را وارد این رقابت ها می کردند مثل علی کریمی ، فرهاد مجیدی، علی منصوریان در این مسابقات شرکت می کدرند. اما اکنون هیئت فوتبال تهران دیگر این زحمات را نیم کشد و حتی تیم های استقلال و پرسپولیس هم به خاطر دردسرهایی که تیم های چمنی این دو تیم دارند خود را وارد فوتسال نمی کنند..

شمس در پایان صحبت هایش درباره توجهات به فوتسال در تهران را بیان داشت: الان ما مدارس فوتبال زیادی در تهران داریم اما در فوتسال جایی وجود ندارد تا خانواده ها بتوانند کودوکان خود را به آن جا ببرند تا فوتسال را یاد بگیرند. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.