کد خبر : 138657
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 تیر 1398 - 12:35
-

نایب رئیس فدراسیون مدرک مربیگری فوتسال گرفت!

نایب رئیس فدراسیون مدرک مربیگری فوتسال گرفت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال با اینکه هیچ سابقه مربیگری در فوتسال ندارد، سال گذشته مدرک مربیگری سطح یک آسیا را دریافت کرده است. لیلا صوفی‌زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال که سابقه مربیگری یا بازیکنی در فوتسال ندارد در مرداد ماه ۱۳۹۷ در یک دوره مربیگری با مدرسی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال با اینکه هیچ سابقه مربیگری در فوتسال ندارد، سال گذشته مدرک مربیگری سطح یک آسیا را دریافت کرده است.

لیلا صوفی‌زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال که سابقه مربیگری یا بازیکنی در فوتسال ندارد در مرداد ماه ۱۳۹۷ در یک دوره مربیگری با مدرسی میترا چین‌سری شرکت کرد و مدرک مربیگری سطح یک آسیا را گرفت. میترا چین سری این خبر را تأیید کرد.

بر اساس شرایط و مقررات، کسانی قادر به دریافت مدرک مربیگری سطح یک آسیا هستند که مدرک سطح یک فوتسال ایران را در کارنامه داشته باشند اما صوفی زاده که گویا این مدرک را ندارد با شرکت در دوره مربیگری، مدرک سطح یک آسیا را گرفته است.

جباری عضو کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در این مورد به ایسنا گفت: سطح یک آسیا، سطح یک ایران می‌خواهد اما تا سال گذشته استثنائاتی داشتیم مبنی بر اینکه کسانی که بازیکن تیم ملی بودند و مدرک لیسانس و بالاتر تربیت بدنی را داشتند. گذراندن سطح یک ایران معاف شدند. امسال این قانون برداشته شده است و کسانی می‌توانند از سطح یک ایران معاف شوند که بازیکن تیم ملی بزرگسالان باشند. “

میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در مورد عوض شدن این قانون به ایسنا گفت: “تصمیم گرفتیم که لیسانس تربیت بدنی و مدرک‌های دیگر چه ربطی به مربیگری دارد؟ بنابراین در کمیته آموزش تصویب کردیم که همه کسانی که می‌خواهند مدرک مربیگری آسیا را بگیرند باید از پایین‌ترین سطح آغاز کنند.”

صوفی زاده نیز که مدرک دکترای تربیت بدنی دارد از این فرصت استفاده کرده و مدرک سطح یک فوتسال آسیا را بدون طی کردن سطح یک ایران اخذ کرده است. او این روزها به فکر گرفتن کرسی در فوتبال آسیا است و حتی خود نیز به صورت علنی این موضوع را مطرح کرده به نظر می‌رسد برای آنکه رزومه خود را قوی کند، دنبال گرفتن این مدرک بوده است.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.