کد خبر : 138701
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 تیر 1398 - 14:47
-

ره انجام: چند پیشنهاد خارجی از کشورهای چین، آذربایجان و ایتالیا داشتم/ برای پیاده شدن تفکرات لک به زمان نیاز داریم

ره انجام: چند پیشنهاد خارجی از کشورهای چین، آذربایجان و ایتالیا داشتم/ برای پیاده شدن تفکرات لک به زمان نیاز داریم

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یک بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری پیاده شدن کامل تفکرات تاکتیکی رضا لک، سرمربی این فصل تیمش را مستلزم زمان بیش‌تری می داند. حمیدرضا ره انجام درباره پیروزی هفته گذشته شهروند ساری برابر مقاومت شهرداری کرج اظهار کرد: بعد از باخت به سن ایچ ساوه، فشار روحی زیادی به تیم وارد

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یک بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری پیاده شدن کامل تفکرات تاکتیکی رضا لک، سرمربی این فصل تیمش را مستلزم زمان بیش‌تری می داند.

حمیدرضا ره انجام درباره پیروزی هفته گذشته شهروند ساری برابر مقاومت شهرداری کرج اظهار کرد: بعد از باخت به سن ایچ ساوه، فشار روحی زیادی به تیم وارد شد که خدا را شکر با اراده قوی و همدلی همه بازیکنان و کادر فنی توانستیم در کرج به پیروزی برسیم و آن شکست تلخ را جبران کنیم.

او که ۴ گل برای شهروند ساری برابر مقاومت شهرداری کرج به ثمر رساند، گفت: برای من موفقیت و به نتیجه رسیدن تیم مهم است. گلزنی و حضور در جمع بهترین گلزنان لیگ حتی یک درصد هم برایم مهم نیست. تمام تلاشم این است که برای تیمم مفید باشم.

بازیکن شهروند ساری به حضور مؤثر رضا لک به عنوان سرمربی این تیم در کادر فنی اشاره و تصریح کرد: با آمدن او و با توجه به تغییرات زیاد تاکتیکی، به زمان بیش‌تری برای پیاده شدن کامل تفکرات وی نیاز داریم. به نظرم اولین هفته لیگ فقط به خاطر ناهماهنگی چنین نتیجه‌ای رقم خورد که خدا را شکر در کرج جبران شد.

ره انجام افزود: مطمئناً آمدن آقای لک به بازیکنان و کادر فنی تیم کمک زیادی می‌کند. به شخصه از کار کردن با آقا رضا لذت می برم و تمام تلاشم را برای بهتر شدن انجام می‌دهم.

این بازیکن شهروند در پاسخ به این سوال که چه جایگاهی را برای شهروند ساری در پایان این فصل در جدول رده بندی متصور است؟ گفت: در ابتدای فصل هستیم و نمی‌شود پیش بینی کرد که چه پیش خواهد آمد. از جانب همه بازیکنان تیم می‌گویم که بیش‌ترین تلاش را برای کسب بهترین نتیجه انجام خواهیم داد. به نظرم لیگ امسال از سال‌های قبل جذاب‌تر می‌شود و شگفتی‌های جالبی را به همراه خواهد داشت.

او هم‌چنین درباره تصمیمش برای ماندن در شهروند ساری با وجود داشتن پیشنهادات خارجی اذعان کرد: امسال جدای از پیشنهادات داخلی، چند پیشنهاد خارجی از کشورهای چین، آذربایجان و ایتالیا داشتم. با هم‌فکری و مشورت از بزرگان پیشنهادهای باشگاه‌های چینی و آذربایجانی را رد کردم اما در صورتی که مشکلات مربوط به روادید و اقامتم در ایتالیا مرتفع شود، با اجازه آقای نجاریان، مدیرعامل باشگاه شهروند و مردم پرشور و خونگرم ساری در ادامه به یکی از تیم‌های لیگ این کشور می‌روم.

ره انجام در پایان بیان کرد: خوشحالی‌های بعد از گلم تقدیم به هواداران دوست داشتنی تیم و همه مردم مازندران. از حمایت همه آن‌ها تشکر می‌کنم و باید به هواداران عزیز بگویم “مرسی که هستید”.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.