کد خبر : 138708
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 تیر 1398 - 17:09
-

مس در آستانه حذف از جام باشگاه های آسیا

مس در آستانه حذف از جام باشگاه های آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از اولتیماتوم فیفا به فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر رعایت برخی از الزامات حرفه ای فوتبال از جمله ورود بانوان به ورزشگاهها، شنیده می شود فوتبال ایران در آستانه تعلیق قرار دارد. بر این اساس امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا نام ایران را از رنکینگ تیم های خود خارج کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از اولتیماتوم فیفا به فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر رعایت برخی از الزامات حرفه ای فوتبال از جمله ورود بانوان به ورزشگاهها، شنیده می شود فوتبال ایران در آستانه تعلیق قرار دارد. بر این اساس امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا نام ایران را از رنکینگ تیم های خود خارج کرد و در شرایطی که فدراسیون فوتبال پاسخ روشنی درباره این اتفاق ندارد شنیده ها حاکی از احتمال تعلیق فوتبال ایران است.چنانچه این اتفاق ناخوشایند رخ داده و فوتبال ایران تعلیق شود اولین پیامد آن حذف تیم مس سونگون از جام باشگاه های آسیاست چرا که تمامی تیم های تحت نظر فدراسیون فوتبال اجازه حضور در مسابقات بین المللی را نخواهند داشت و در این میان اولین رویداد بین المللی پیش رو فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیاست که گریبان مس را خواهد گرفت.

با این حال سهیل مهدی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ درباره شایعه تعلیق فوتبال ایران از سوی AFC, اظهار داشت: این خبر درست نیست و تا این لحظه هیچ اخطاری از سوی فیفا یا AFC به ما مبنی بر تعلیق یا خطر تعلیق ارسال نشده است.

وی درباره اینکه چرا نام ایران از فهرست رده‌بندی باشگاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا حذف شده است, عنوان کرد: به AFC ایمیل زدیم و پیگیری کرده‌ایم که چرا نام ایران در این فهرست وجود ندارد. فکر می‌کنم یک اتفاق فقط یک اشتباه تایپی بوده و اتفاق خاصی رخ نداده است.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ تاکید کرد: تا این لحظه هیچ نامه و اخطاری برای خطر تعلیق به ما ارسال نشده و بعید می‌دانم که این قضیه صحت داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیمردانی دوشنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲

هر چی این میگه برعکسش درسته فردا مشخص میشه که ای آف سی یا فیفا اخطار داده بود ولی چون انگلیسی خوب بلد نیستند و یا جدی نمیگیرن و.. تعلیق میشیم، میگی نه ببین حالا..