کد خبر : 138729
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تیر 1398 - 10:15
-

آمادگی آذرخش برای حضور موفق در برابر گیتی پسند

آمادگی آذرخش برای حضور موفق در برابر گیتی پسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار این دو تیم امروز در چارچوب رقابتهای هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور در سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌شود. آذرخش بندرعباس حضورش در رقابتهای امسال به دلیل مشکلات متعدد که بخش عمده آن مسائل مالی بود، در هاله‌ای از ابهام قرار داشت و تنها چند روز مانده به آغاز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار این دو تیم امروز در چارچوب رقابتهای هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور در سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌شود.

آذرخش بندرعباس حضورش در رقابتهای امسال به دلیل مشکلات متعدد که بخش عمده آن مسائل مالی بود، در هاله‌ای از ابهام قرار داشت و تنها چند روز مانده به آغاز رقابتها، مسولان این تیم حضورش در لیگ برتر امسال را اعلام کردند.

آذرخش که تنها نماینده هرمزگان در رقابتهای لیگ برتر فوتسال است، با وجود تأخیر بسیار در آغاز تمریناتش، در دو هفته نخست رقابتهای لیگ برتر خوش درخشیده و هر دو بازی را با پیروزی به نفع خود به پایان رسانده است.

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس هم اکنون با شش امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اظهار داشت: با توجه به پیروزی‌های حاصل شده در دو هفته نخست این رقابتها، بازیکنان و کادر فنی از روحیه بالایی برای دیدار با گیتی پسند اصفهان برخوردار هستند.

موسی زاهدی تصریح کرد: تیم گیتی پسند اصفهان از تیم‌های بسیار خوب و قوی لیگ برتر است، اما بازیکنان تیم ما نیز آمادگی و روحیه خوبی برای رویارویی با این تیم دارند.

وی افزود: با توجه به میزبانی و تجربه بالای تیم گیتی پسند اصفهان، به طور قطع بازی سختی پیش رو داریم اما امیدوار به کسب بهترین نتیجه در این بازی هستیم.

تیم گیتی پسند اصفهان از دو بازی گذشته خود یک تساوی و یک باخت در کارنامه دارد و هم اکنون با یک امتیاز در جایگاه یازدهم جدول جای گرفته است.

این تیم نایب قهرمان فصل گذشته رقابتهای لیگ برتر فوتسال کشور است.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.