کد خبر : 138762
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تیر 1398 - 15:26
-

اصغری‌مقدم: با خداحافظی برای جوانان جا باز می کنم/ بازگشت آقای گلی جهان بحث ملی است

اصغری‌مقدم: با خداحافظی برای جوانان جا باز می کنم/ بازگشت آقای گلی جهان بحث ملی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌مقدم در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال سن ایچ ساوه  و خداحافظیش از دنیای بازیگری  از فوتسال گفت:‌ سال گذشته بود که به عنوان بازیکن مربی به باشگاه سن ایچ آمدم و این تیم اولین سال حضورش در لیگ برتر بود و من فکر می‌کنم  سال خوبی را سپری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌مقدم در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال سن ایچ ساوه  و خداحافظیش از دنیای بازیگری  از فوتسال گفت:‌ سال گذشته بود که به عنوان بازیکن مربی به باشگاه سن ایچ آمدم و این تیم اولین سال حضورش در لیگ برتر بود و من فکر می‌کنم  سال خوبی را سپری کردیم که توانستیم با رده پنجم جدول لیگ را به پایان برسانیم. 

وی در ادامه گفت: با توجه به  جلساتی که با مدیریت باشگاه  داشتم، قرار شد همچنان امسال هم در خدمت تیم سن ایچ باشم. ما از ابتدای فصل شروع خوبی داشتیم و توانستیم در دو بازی خارج از خانه ۶ امتیاز را بگیریم و امروز هم اولین بازی خانگی ما است که قرار است در هفته سوم لیگ میزبان مس سنگون قهرمان فصل گذشته که خود را برای رقابت‌های جام  با شگاه‌های آسیا و جهان آماده می کند، باشیم. 

سرمربی سن ایچ ساوه در مورد خداحافظیش از فوتسال گفت:  بالاخره هر آمدنی رفتنی دارد. من تصمیم گرفتم که امروز و در بازی مس  از دوران قهرمانی خداحافظی و جا را برای جوانان باز کنم و تمرکز بیشترم را  روی تیم قرار دهم که مسئولان باشگاه قرار شد برای من  مراسم خاصی برگزار کنند.

وی گفت : من فکر می‌کنم هر بازیکنی روزهای خوشی توانسته برای تیم باشگاهش و تیم ملی و تماشاگران و…. رقم بزند و مسولین مربوطه باید بعد از دوران خداحافظی از این بازیکنان حمایت  و آنها را به حال خود رها نکنند.

وی در پایان در مورد برگشت وحید شمسایی برای پس گرفتن آقای گلی جهان و حضورش در این بازی گفت: وحید شمسایی برای فوتسال ایران زحمات زیادی کشیده که من با وی خاطرات بسیار خوب و شیرینی در تیم ملی دارم. بازگشت آقای گلی جهان و ماندن آن در کشور یک بحث ملی است و بحث من و شمسایی نیست. ما باید تحت هر شرایط از این عنوان در کشور دفاع کنیم و من خوشحال می‌شوم که بتوانم در رابطه با این موضوع به تیم ملی کمک کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.