کد خبر : 138726
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تیر 1398 - 9:56
-

مرتضایی : تلاش می کنیم با دست پر از ساری برگردیم

مرتضایی : تلاش می کنیم با دست پر از ساری برگردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد، پیش از بازی با تیم فوتسال شهروند ساری گفت: هر چند دو بازیکن مهم تیم ما به دلیل مصدومیت به این بازی نمی رسند اما با تمام توان و انگیزه تلاش می کنیم با دست پر از ساری برگردیم. مجید مرتضایی با بیان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد، پیش از بازی با تیم فوتسال شهروند ساری گفت: هر چند دو بازیکن مهم تیم ما به دلیل مصدومیت به این بازی نمی رسند اما با تمام توان و انگیزه تلاش می کنیم با دست پر از ساری برگردیم.

مجید مرتضایی با بیان اینکه تیم شهروند ساری تیم قدرتمندی است افزود: هر چند در دو بازی نخست لیگ امسال نتجه نگرفتیم اما از اینکه هواداران و مسئولان شهری بطور کامل از تیم حمایت کردند تشکر می کنیم و همین حمایت و دلگرمی ها نشان می دهد یک شهر پشت سر تیم فرش آرا ایستاده است و نتیجه گیری این تیم نتیجه گیری یک استان است.

وی اظهار داشت: نظم، یکدلی، رفاقت، انگیزه و صمیمیت بازیکنان باعث می شود هر هفته بهتر از پیش شویم و آینده درخشانی در انتظار تیم فرش آراست. چون امسال تصمیم به نتایج بهتر گرفته ایم و تغییر ساختار داده ایم جا افتادن این موضوع مقداری زمانبر اما با آینده روشن خواهد بود.

تیم فوتسال فرش آرا در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا در شهر ساری به دیدار تیم شهروند این شهر می رود.

هم اکنون فرش آرا از دو بازی خود بدون امتیاز در رتبه سیزدهم و شهروند ساری با سه امتیاز در رتبه هفتم جدول چهارده تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.