کد خبر : 138845
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 تیر 1398 - 12:29
-

تقدیر سازمان لیگ فوتسال از اصغری مقدم

تقدیر سازمان لیگ فوتسال از اصغری مقدم

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  رقابتهای هفته سوم لیگ برتر فوتسال شب گذشته پیگیری شد و محمدحسن انصاریفرد –رییس سازمان لیگ فوتسال با سفر به ساوه در بازی تیم‌های سن ایچ برابر مس سونگون که بازی خداحافظی جواد اصغری مقدم ملی‌پوش سابق فوتسال ایران هم بود، حضور پیدا کرد. به مناسبت خداحافظی اصغری

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  رقابتهای هفته سوم لیگ برتر فوتسال شب گذشته پیگیری شد و محمدحسن انصاریفرد –رییس سازمان لیگ فوتسال با سفر به ساوه در بازی تیم‌های سن ایچ برابر مس سونگون که بازی خداحافظی جواد اصغری مقدم ملی‌پوش سابق فوتسال ایران هم بود، حضور پیدا کرد.

به مناسبت خداحافظی اصغری مقدم مراسم کوتاهی درنظر گرفته شد و رییس سازمان لیگ ضمن تقدیر از زحمات و خدمات و افتخارآفریی‌های وی برای فوتسال ایران ، یادبودی را از طرف سازمان لیگ فوتسال به این بازیکن ارزنده اهدا کرد.

همچنین از طرف نجفی -مدیرعامل تیم مس سونگون، غفاری -رییس هیات فوتبال استان مرکزی، محمد ناظم الشریعه، محمدرضا حیدریان و وحید شمسایی نیز هدایایی به وی اهدا شد.

لازم به توضیح است ، در کارنامه جواد اصغری مقدم قهرمانی سال‌های ۲۰۰۷، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ آسیا، قهرمانی جام کنفدراسیون‌ها و در رده باشگاهی نیز قهرمانی ایران و آسیا به چشم می خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.