کد خبر : 138794
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 تیر 1398 - 8:43
-

لک:شرایط سالن تمرینی با مسابقه شهروند همخوانی ندارد/تیم نسبت به سال قبل جوانتر شده است

لک:شرایط سالن تمرینی با مسابقه شهروند همخوانی ندارد/تیم نسبت به سال قبل جوانتر شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک شامگاه سه شنبه پس از کسب تساوی تیمش شهروند ساری برابر فرش آرا مشهد در هفته سوم لیگ برترفوتسالباشگاه‌های کشور افزود: در طول هفته در سالن ورزشی تمرین می‌کنم که با سالن محل برگزاری مسابقات به لحاظ امکاناتی و فراهم نبودن برخی امکانات تفاوت‌های زیادی دارد که این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک شامگاه سه شنبه پس از کسب تساوی تیمش شهروند ساری برابر فرش آرا مشهد در هفته سوم لیگ برترفوتسالباشگاه‌های کشور افزود: در طول هفته در سالن ورزشی تمرین می‌کنم که با سالن محل برگزاری مسابقات به لحاظ امکاناتی و فراهم نبودن برخی امکانات تفاوت‌های زیادی دارد که این وضعیت در روند کاری بازیکنان تیم ما تأثیر منفی زیادی داشته است.

وی اضافه کرد: انتظار هست که مسئولان تیم و ورزش استان نسبت به فراهم کردن شرایط بهتری برای تمرینات تنها نماینده استان در سالن محل میزبانی از حریفان لیگ برتری اقدام کنند تا بازیکنان جوان تیم شهروند با وضعیت دوگانه زمین مسابقه حداقل در بازی‌های خانگی مواجه نشوند.

سرمربی تیم شهروند ساری در بخش دیگری در خصوص عملکرد شاگردان تیمش برابر فرش آرا مشهد گفت، تیم ما درسهبازی اخیر در بازی بیرون ازخانه نمایش خوبی داشته و توانسته تنها پیروزی فصل را نیز برابر حریفان کسب کند.

لک افزود: در بازی برابر تیم فرش آرا مشهد متأسفانه نیمه اول را بد شروع وبه پایان رساندیم، اما در بین دو نیمهوصحبت هایی که به بازیکنان گفته شده، به مراتب عملکرد آنها بهتر شده و نمایشی که درنیمه دوم برابر میهمان خود ارائه داده بودند، توانسته هم نتیجه بازی را مساوی کنند و تماشاگران نیز از نحوه بازی آنان رضایت نسبی داشتند.

وی ادامه داد، به هرحال بازیکنان تیم شهروند به نسبت سال‌های گذشته جوان‌تر شدند وبا میانگین سنی پایین‌تری که برخی از آنها حتی تجربه بازی در سطح لیگ برتر را ندارند، دراین تیم عضویت دارند و با توجه به چنین وضعیتی که تیم دارد، نیاز به فرصت ومیدان دادن بیشتری به این بازیکنان است.

لک ابرازامیداوری کرد، به هرحال بازی برابر تیم مشهد به پایان رسیده وباید همه مسائل مربوط به این بازی فراموش شود، وبه فکر بازی آینده برابر تیم شیراز و ادامه بازی‌های لیگ باشیم.

تیم فوتبال شهروند ساری درچارچوب هفته سوم رقابتهای لیگ برترفوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی برابر تیم فرش آرا مشهد به تساوی ۳ بر ۳ دست یافت. شهروند با کسب یک امتیاز خانگی برابر نماینده مشهد درجدول رده بندی این مسابقات ۴ امتیازی شد ودر رده نهم جدول باقی ماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

آقاى شما دارى إز زمین و آسمان ایراد میگبرى بخاطر نتایج خیلى ضعیف خودت فکر نمیکنى خودت عامل أین نتایج باشى؟