کد خبر : 139044
تاریخ انتشار : جمعه 28 تیر 1398 - 14:29
-

احسانی: گیتی پسند ، مس ، سن ایچ و حفاری میلیاردی برای خرید بازیکن اختصاص داده‌اند/خبیری باید پاسخگو باشد

احسانی: گیتی پسند ، مس ، سن ایچ و حفاری میلیاردی برای خرید بازیکن اختصاص داده‌اند/خبیری باید پاسخگو باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرعامل باشگاه شاهین با بیان اینکه هنوز استعفایی از سوی محسن خبیری سرمربی تیم به باشگاه ارائه نشده است، اظهار داشت: تا زمانی هم که چنین درخواستی به صورت مکتوب و رسمی ارائه نشود نمی‌توان در خصوص آن اظهارنظر کرد. احسانی با بیان اینکه متن نامه استعفای خبیری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرعامل باشگاه شاهین با بیان اینکه هنوز استعفایی از سوی محسن خبیری سرمربی تیم به باشگاه ارائه نشده است، اظهار داشت: تا زمانی هم که چنین درخواستی به صورت مکتوب و رسمی ارائه نشود نمی‌توان در خصوص آن اظهارنظر کرد.

احسانی با بیان اینکه متن نامه استعفای خبیری از طریق شبکه‌های مجازی برای وی ارسال شده است، یادآور شد: ایشان در صورتی هم که خواستار جدا شدن از باشگاه باشند باید نامه خود را به صورت مکتوب و رسمی به باشگاه ارائه کند تا در خصوص آن تصمیم گیری شود.

وی با بیان اینکه خبیری رسماً و قانونا نسبت به تیم شاهین برابر قرارداد تنظیمی مسئولیت دارد، گفت: لغو قرارداد یکطرفه تحت هیچ شرایطی وجاهت قانونی ندارد و ایشان باید پاسخگوی کار خود باشند.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه افزود: خبیری پس از مسابقه سوم تیم برابر سوهان محمدسیمای قم تیم را ترک کرده و از آن زمان به بعد در تمرینات حاضر نشده است.

احسانی ادامه داد: روز بعد از مسابقه برابر نماینده قم، به صورت تلفنی جویای حال سرمربی باشگاه شدم که وی در آن گفت و گوی تلفنی اعلام کرد که دیگر حاضر به ادامه همکاری با باشگاه نیست و سپس متن استعفای خود را از طریق شبکه‌های مجازی ارسال کرد.

وی تصریح کرد: اکنون و پس از رفتن آفای خبیری، تمرینات باشگاه زیرنظر مربیان این تیم انجام و بازیکنان خود را برای مسابقه روز یکشنبه برابر نماینده البرز آماده می‌کنند.

شعارهای زیبایی داده می‌شود اما از عمل خبری نیست

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه در بخش دیگری از گفتوگوی خود با ایرنا، به انتقاد از افرادی پرداخت که بسیار زیبا شعار سر می‌دهند اما زمانی که نوبت عمل کردن به آن وعده‌ها و شعارها می‌رسد خبری نمی‌شود.

احسانی گفت: اینکه سرمربی شاهین به یکباره تصمیم به ترک تیم می‌گیرد به دلیل کمبود امکاناتی است که در حد یک باشگاه لیگ برتری وجود دارد در حالی که اگر این حداقل‌ها فراهم می‌شد شاید امروز با این موضوع مواجه نبودیم.

وی گفت: کرمانشاه امروز نماینده ۱۰ استان زاگرس نشین در لیگ برتر است اما متأسفانه همان بلایی دارد سر این تیم می‌آید که سر تیم شیرین فراز در لیگ برتر فوتبال آمد.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه تصریح کرد: در حالی که ما کل هزینه‌های یک فصل تیم شامل قرارداد بازیکنان و کادر فنی، هزینه‌های رفت و آمد، محل اسکان و لباس بازیکنان را حدود یک تا یک و نیم میلیارد تومان درنظر گرفتیم که تیم‌هایی مثل گیتی پسند اصفهان، مس سونگون، سن ایچ ساوه و حفاری اهواز تنها حدود سه میلیارد تومان برای خرید بازیکن اختصاص داده‌اند.

احسانی تصریح کرد: این تیم‌ها برای قهرمانی و موفقیت در لیگ برتر حاضر می‌شوند و ما برای ماندن و سقوط نکردن به مسابقات آمده‌ایم و به طور قطع با چنین تفکر و استرس‌هایی که ایجاد می‌شود نمی‌توان موفق شد.

وی گفت: در مسابقه‌ای که تیم شاهین برابر آذرخش بندرعباس برگزار کرد همه مسئولان هرمزگان در سالن محل برگزاری مسابقه بودند، این شرایط از لحاظ روحی و روانی خیلی به بازیکنان میزبان کمک می‌کند ولی متأسفانه ما از این حمایت‌ها بی بهره ایم.

مدیرعامل باشگاه شاهین گفت: از ابتدای فصل تاکنون تنها در حد پرداخت ورودی مسابقات به تیم شاهین کمک شده است در حالی که تیمداری در لیگ برتر مخارج دیگری هم دارد که اگر به آنها توجه نشود انسجام تیمی از هم پاشیده و ضعف و ناتوانی جای امید و انگیزه را می‌گیرد.

وی در پایان از رسانه‌ها نیز خواست تا به کمک تیم شاهین آمده و با تحلیل‌ها و مقالات امیدبخش خود اهمیت حضور شاهین در لیگ برتر را یادآور شوند تا بلکه شاهد حمایت همه جانبه مسئولان از نماینده استان در لیگ برتر باشیم.

تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در پایان هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر با سه باخت و بدون امتیاز در رده سیزدهم جدول ۱۴ تیمی قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.