کد خبر : 139083
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 تیر 1398 - 11:13
-

روزپیکر:بازیکنان از آمادگی بدنی کافی برخوردار نیستند

روزپیکر:بازیکنان از آمادگی بدنی کافی برخوردار نیستند

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در دیداری خانگی در چارچوب رقابتهای هفته چهارم لیگ برتر، به مصاف اهورای بهبهان در سالن فجر بندرعباس می‌رود. این بازی با توجه به شکست سنگین هفته گذشته آذرخش بندرعباس در برابر گیتی پسند اصفهان و همچنین نبود زمان کافی برای انجام تمرین بیشتر، بازی سختی برای تیم میزبان خواهد بود.

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در دیداری خانگی در چارچوب رقابتهای هفته چهارم لیگ برتر، به مصاف اهورای بهبهان در سالن فجر بندرعباس می‌رود.

این بازی با توجه به شکست سنگین هفته گذشته آذرخش بندرعباس در برابر گیتی پسند اصفهان و همچنین نبود زمان کافی برای انجام تمرین بیشتر، بازی سختی برای تیم میزبان خواهد بود.

آذرخش بندرعباس هفته اول و دوم این رقابتها را با پیروزی به پایان برد، اما در هفته سوم در دیداری خارج از خانه در برابر گیتی پسند اصفهان شکست سنگینی را قبول کرد.

حضور آذرخش بندرعباس در رقابتهای امسال لیگ برتر، تنها چهار روز مانده تا آغاز رقابتها قطعی و اعلام شد و از همین رو طبق گفته مسؤولان آن، بازیکنان تیم در مقایسه با دیگر تیم‌های حاضر، تمرینات بدنسازی و تاکتیکی لازم و کافی را نداشته اند.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اظهار داشت: تیم اهورا بهبهان که دومین سال حضورش در رقابتهای لیگ برتر است، تیمی سرسخت و باانگیزه است و به طور قطع بازی سختی در برابر آنها خواهیم داشت.

عباس روزپیکر تصریح کرد: ما همچون بازی هفته گذشته، عارف محمدی را برای بازی فردا به دلیل مصدومیت نخواهیم داشت.

وی با اشاره به نبود تمرینات بدنسازی کافی، گفت: با توجه به اینکه در دقیقه ۹۰، تصمیم بر حضور تیم در لیگ برتر گرفته شد، تمرینات کافی انجام نشده و بازیکنان از آمادگی بدنی کافی برخوردار نیستند.

روز پیکر با اشاره به فشرده بودن بازی‌ها، بیان داشت: باید این چند هفته را تحمل کنیم تا به تعطیلات میان فصل برسیم و بتوانیم در آن زمان بر روی تمرینات بدنسازی تمرکز بیشتری داشته باشیم که توان بازیکنان تحلیل نرود.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: تمام تلاشمان را برای کسب پیروزی در بازی انجام می‌دهیم و امیدواریم با حمایت هواداران، بتوانیم یک بازی زیبا را انجام دهیم و پیروزی را از آن خود کنیم.

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در حال حاضر با شش امتیاز و با تفاضل گل کمتر در مکان ششم جدول قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.