کد خبر : 139077
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 تیر 1398 - 11:07
-

تبانی علنی در لیگ برتر فوتسال نوجوانان ایران

تبانی علنی در لیگ برتر فوتسال نوجوانان ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان در شرایطی در جریان است که اتفاقات تلخی در یکی از بازی‌های مرحله گروهی این مسابقات رخ داده است. مسابقات لیگ برتر نوجوانان این روزها در دو گروه در حال برگزاری است و تلاش تیم‌ها برای رسیدن به قهرمانی یا عدم سقوط باعث بروز اتفاقاتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان در شرایطی در جریان است که اتفاقات تلخی در یکی از بازی‌های مرحله گروهی این مسابقات رخ داده است.

مسابقات لیگ برتر نوجوانان این روزها در دو گروه در حال برگزاری است و تلاش تیم‌ها برای رسیدن به قهرمانی یا عدم سقوط باعث بروز اتفاقاتی در این رده سنی شده است. در حالی که توجه به فوتسال پایه و دعوت بازیکنان به اخلاق مداری از نکات ضروری ورزش و به خصوص در این پایه محسوب می‌شود، شنیده‌ها حاکی از تبانی در یکی از دیدارهای این مسابقات است.

براساس فیلم موجود در دیدار دو تیم اقلید شیراز و شازند اراک در مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر نوجوانان اتفاقات نامتعارفی رخ داده است. در روز آخر بازی‌ها، تیم شازند اراک با تیم اقلید شیراز بازی داشت که بر اساس نتایج قبلی اگر تیم اقلید با یک گل تیم شازند را شکست می‌داد، هم تیم اقلید به عنوان تیم دوم گروه بالا می‎رفت و هم تیم شازند با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم هتل الماس مشهد در لیگ ماندنی می‎شد.

با شروع بازی بلافاصله تیم اقلید بدون مزاحمت هیچ‌ یک از بازیکنان حریف به گل می‎رسد و بعد از گل هم طبق فیلم هر کدام از تیم‌ها در زمین خودشان ایستاده و به ترتیب به حفظ توپ بدون فشار حریف می پردازند.

اتفاقات عجیب این بازی این سوال را بوجود می آورد که اولا مسئولان سازمان لیگ در هنگام وقوع این اتفاق کجا بوده؟ و چرا با این حرکت زشت مقابله نکرده‌اند؟ و آیا حالا که تصاویر آن پخش شده برنامه‌ای برای احقاق حق سایر تیم های این گروه و هم‌چنین برخورد با خاطیان دارند؟

تیم اقلید پرورش یافته آکادمی ناظم است که زیر نظر سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال فعالیت می‌کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

وقتى سرمربى تیم ملى دنبال آکادمى باشه آخرش همین میشه دیگه