کد خبر : 139185
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1398 - 9:07
-

ناصری :تبانی آن هم در لیگ‌های پایه ما برای فوتسال ما آفت بزرگی است / رفتا رمسئولین در شان تیم سوم دنیا نیست

ناصری :تبانی آن هم در لیگ‌های پایه ما برای فوتسال ما آفت بزرگی است / رفتا رمسئولین در شان تیم سوم دنیا نیست

رضا ناصری در مورد بحث تبانی که این روزها در لیگ برتر فوتسال نوجوانان مطرح است، گفت: من فکر می‌کنم همیشه در جایی که پول نباشد مشکلاتی از قبیل تبانی، رشوه، اختلاس و … وجود دارد. ما در فوتسال تبلیغات خودمان را می‌کنیم اما متأسفانه هیچکس از این رشته دفاعی نمی‌کند.  وی در ادامه گفت:

رضا ناصری در مورد بحث تبانی که این روزها در لیگ برتر فوتسال نوجوانان مطرح است، گفت: من فکر می‌کنم همیشه در جایی که پول نباشد مشکلاتی از قبیل تبانی، رشوه، اختلاس و … وجود دارد. ما در فوتسال تبلیغات خودمان را می‌کنیم اما متأسفانه هیچکس از این رشته دفاعی نمی‌کند. 

وی در ادامه گفت: وقتی یک ورزشکار حرفه‌ای می‌خواهد فعالیت کند باید هزینه‌های متفاوتی از قبیل مکمل‌های غذایی، انواع ویتامین‌ها و … را مصرف کند. آیا فکر می‌کنید با قرارداد ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومانی این ورزشکار می‌تواند هزینه‌هایش را تأمین کند؟ تبانی در همه رشته‌های ورزشی در دنیا می‌تواند اتفاق بیافتد البته من تبانی را تأیید نمی‌کنم و ما باید زیرساخت‌های لازم را برای فوتسال آماده کنیم و آن وقت از آنها توقع داشته باشیم. 

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال گفت: الان مدعی هستیم که چرا تبانی در لیگ نوجوانان شده است و هر کدام از ما فدراسیون فوتبال، کمیته فوتسال، سازمان لیگ فوتسال، کمیته اخلاق تقصیر را گردن یکدیگر می‌اندازیم که آدم با دیدن اینگونه رفتارها تأسف می‌خورد. تبانی آن هم در لیگ‌های پایه ما برای فوتسال ما آفت بزرگی است و اگر نتوانیم جلوی آن را بگیریم مطمئن باشید حال فوتسال از این روزها هم بدتر خواهد شد.

ناصری گفت: فوتسال ما عنوان سوم دنیا است آیا واقعاً اینگونه رفتارها و عدم بی‌توجهی مسئولان کشور به فوتسال و … در شأن تیم سوم دنیا است؟ فدراسیون فوتبال هنوز پاداش بازیکنان ملی‌پوش آقایان و بانوان و امید در آسیا را پرداخت نکرده است و برعکس ببینید فدراسیون برای تیمی که حتی از مرحله گروهی هم بالا نرفته چگونه هزینه می‌کند و تمام و کمال پول کی‌روش و پاداش بازیکنان تیم ملی را نه به ریال بلکه به دلار پرداخت کرده است در حالی که هنوز پاداش‌های چند سال قبل فوتسالی‌ها را پرداخت نکرده است آخر این چه عدالتی است؟ آیا عدالت این است که پول فوتبالی‌ها پرداخت کنند و به فوتسال پولی نپردازند. البته من نمی‌گویم فوتبالی‌ها حق ندارند آنها هم حق دارند اما باید انصاف و عدالت رعایت شود. 

وی گفت: بازیکنان ملی‌‌پوش فوتسال چه بانوان و چه آقایان همه نجیب هستند و هیچ زمانی ندیده‌ایم که آنها حرفی بزنند یا بگویند تا پاداش ما را پرداخت نکنید ما به تمرین نمی‌رویم یا به فیفا شکایت می‌کنیم. امیدوارم تا دیر نشده فدراسیون فوتبال فکری به حال این رشته ورزشی پرافتخار کند و درخواست من این است که حداقل مدیریت این رشته را به پیشکسوتان فوتسال بدهند.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال در پاسخ به سؤالی که آیا شما موافق هستید مثل گذشته ریاست کمیته فوتسال و سازمان لیگ بر عهده یک نفر باشد، گفت: من فکر می‌کنم آیین‌نامه فوتسال هم این تأکید را دارد که باید مدیریت فوتسال برعهده یک نفر باشد و انصاری‌فرد هم فردی فوتسالی است و در این رشته سابقه خوبی بوده و تعاملات شایسته‌ای با پیشکسوتان فوتسال دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Reza سه شنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲

یکی به این بگه تبانی نبوده که با حرف های الکی خودشو خسته نکنه.ایشون الان دقیقا کجای فوتسال هسن؟؟؟؟