کد خبر : 139314
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 14:46
-

تاج رئیس کمیته فوتسال آسیا می شود!

تاج رئیس کمیته فوتسال آسیا می شود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز اعضای جدید کمیته‌های مختلف «ای اف سی» را معرفی کرد که اعضای فدراسیون فوتبال کشورمان توانستند ۶ کرسی را کسب کنند. گفته می شود مهدی تاج، رئیس فدراسیون ریاست کمیته فوتسال و ساحلی را برعهده می گیرد و جانشین علی کفاشیان در این سمت شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز اعضای جدید کمیته‌های مختلف «ای اف سی» را معرفی کرد که اعضای فدراسیون فوتبال کشورمان توانستند ۶ کرسی را کسب کنند.
گفته می شود مهدی تاج، رئیس فدراسیون ریاست کمیته فوتسال و ساحلی را برعهده می گیرد و جانشین علی کفاشیان در این سمت شود.

پس از عضویت جهانگیر بیگلری به عنوان رئیس کمیته استیناف و احمدرضا براتی به عنوان نایب رئیس کمیته تأیید صلاحیت‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا، نفرات دیگری از ایران به عضویت کمیته‌های مختلف آن در آمدند.

بر این اساس، ابراهیم شکوری عضو کمیته فدراسیون‌ها شد. او هم اکنون به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال مشغول فعالیت است. شکوری به عنوان بازیکن در تیم‌هایی نظیر پرسپولیس و سایپا توپ زده است.

توحید سیف‌برقی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون، به عضویت کمیته پزشکی در آمد و امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال که سابقه فعالیت در رسانه‌ها را دارد وارد کمیته رسانه ها شد.

لیلا صوفی‌زاده، مرتضی محصص و هدایت ممبینی نیز به ترتیب در کمیته‌های بانوان، فنی و داوران عضو شدند. صوفی‌زاده هم‌اکنون نایب رئیس بانوان فدراسیون است، محصص ریاست کمیته فنی را برعهده دارد و مدرس رسمی فیفا و  AFC به شمار می‌رود. ممبینی رئیس کمیته داوران  هم سال‌ها در سطح اول فوتبال ایران قضاوت کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.