کد خبر : 139277
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 9:29
-

ناظم‌الشریعه: تیم نوجوانان اقلید ارتباطی به من ندارد/ هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد این بازی تبانی باشد

ناظم‌الشریعه: تیم نوجوانان اقلید ارتباطی به من ندارد/ هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد این بازی تبانی باشد

در خبرهای مربوط به تبانی در لیگ فوتسال نوجوانان گفته شد که تیم اقلید پرورش یافته آکادمی ناظم است که زیر نظر سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسالفعالیت می‌کند. با این حال ناظم‌الشریعه منکر هر ارتباطی با این تیم می‌شود و می‌گوید: «اول از همه باید بگویم این تیم ارتباطی به من ندارد. فقط

در خبرهای مربوط به تبانی در لیگ فوتسال نوجوانان گفته شد که تیم اقلید پرورش یافته آکادمی ناظم است که زیر نظر سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسالفعالیت می‌کند. با این حال ناظم‌الشریعه منکر هر ارتباطی با این تیم می‌شود و می‌گوید: «اول از همه باید بگویم این تیم ارتباطی به من ندارد. فقط مدیر آکادمی فوتسال ما سرمربی اقلید است و ارتباطی بین من و تیم اقلید نیست. آنها کار خودشان را انجام می دهند. درباره بحث تبانی هم باید بگویم که هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد این بازی تبانی باشد. بحث تبانی زمانی پیش می آید که یک تیم به دیگری راه بدهد تا همین‌طور پشت سر هم گلزنی کند. در این مسابقه تیم اقلید یک بر صفر جلو است و همین یک گل برای صعودش کافی است. تیمی که باید حمله کند و گل بزند، تیم شاندیز است.»

منبع:ایران ورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۵۲

ولى هر عقل ناقصى میفهمه أین بازى تبانى بوده و شما و آکادمى!!!! ناظم هم پشت قضیه هستید که دارید قضیه رو ماست مالى میکنید و خیلى همً ترسیدى آقاى سرمربى تیّم ملى!!!

امین جمعه , ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

تهمت بی جا نزن

نام پنجشنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

چقدر زشت و زننده هست سرمربی تیم ملی دنیال تبانی و فوتسال ناپاک باشه خجالت آور هست