کد خبر : 139389
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 - 9:41
-

شمس: نباید ناظم الشریعه را وارد حواشی تبانی کرد/ تیم های مدعی قهرمانی نتایج خوبی تا الان نگرفته اند

شمس: نباید ناظم الشریعه را وارد حواشی تبانی کرد/ تیم های مدعی قهرمانی نتایج خوبی تا الان نگرفته اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره بحث تبانی که این روزها در لیگ نوجوانان پیش آمده است بیان کرد:این وصله ها به مربیان و بازیکنان ایرانی نمی چسبد و اگر هم موردی وجود داشته باشد در فوتسال ما یک استثناء است.  اگر تبانی در لیگ نوجوانان اثبات شود باید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره بحث تبانی که این روزها در لیگ نوجوانان پیش آمده است بیان کرد:این وصله ها به مربیان و بازیکنان ایرانی نمی چسبد و اگر هم موردی وجود داشته باشد در فوتسال ما یک استثناء است. 

اگر تبانی در لیگ نوجوانان اثبات شود باید با عوامل آن به شدت برخورد کنند

او افزود: اگر تبانی اثبات شود باید با عوامل آن به شدت برخورد کرد. گزارشی که نماینده فدراسیون فوتبال در این مورد نوشته است نشان می دهد که تبانی در کار نیوده است باید سه کارشناس بنشینند و کل بازی را ببینند و در آن موقع می توان نظرات خود را ائه کرد. اما اکنون نمی توانیم بگوییم که آیا تبانی شده است یا خیر.

نباید سرمربی تیم ملی را وارد حاشیه کرد

شمس درباره این که برخی افراد این موضوع را به سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان ربط می دهند بیان داشت: اصلا این طور نیست، نباید سرمربی تیم ملی را وارد این داستان ها کرد. هم اکنون تیم ملی فوتسال ما در آستانه رقابت های قهرمانی آسیا و مقدماتی جام جهانی قرار دارد. من از همه دوستان اصحاب رسانه خواهش دارم که در این لحظه حساس سرمربی تیم ملی را وارد این حاشیه ها نکنند.

قرار است که در قم از وحید تجلیل شود

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران درباره آخرین وضعیت بازگشت وحید شمسایی برای باز پس گیری رکورد گلزنی خود توسط فالکائو برزیلی خاطر نشان کرد: قرار است که تیم ملی فوتسال قطر روز‌های ۱۰ تا ۱۵ شهریور ما به ایران بیاید و در یکی از شهر‌های ایران با این تیم بازی کنیم.

او درباره این که کدام شهر میزبان این بازی خواهد بود افزود: به احتمال زیاد قم میزبان این بازی خواهد بود و ما قرار است که با تیم ملی قطر دو بازی دوستانه را انجام دهیم تا در این بازی از زحمات وحید شمسایی تجلیل شود.

بهرتین گزینه برای ریاست ادغام کمیته فوتسال، پرهیزکار است

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره این که قرار است فدراسیون فوتیال ۲ کمیته فوتسال و سازمان لیگ را با یکدیگر ادغام کند و  به نظر شما این کار به نفع فوتسال ما است یا خیر بیان داشت: گویا قرار است که فدراسیون فوتبال سه کمیته فوتسال و سازمان لیگ و توسعه فنی فوتسال را با یکدیگر ادغام کند. به نظر من این کار نمی تواند درست باشد اما اگر قرار باشد که این سه کمیته ادغام شوند و یک رئیس را انتخاب کنند بهترین گزینه و تنها کسی که می تواند برای این ریاست مناسب باشد داوود پرهیزکار است.

پرهیزکار به خوبی توانست مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال را کنترل کند

او افزود: وقتی پرهیزکار توانست میزبانی ایران را در قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا به خوبی برگزار کند به طوری که تمام کشور‌های شرکت کننده از میزبانی ایران رضایت داشتند. این امر نشان می‌دهد که او می‌تواند گزینه مناسبی برای این کمیته باشد. ما هم منتظر هستیم تا ببینیم که چه کسی قرار است رئیس این کمیته شود، اما همان طور که گفتم به نظرم شایسته‌ترین گزینه پرهیزکار است.

تیم های مدعی قهرمانی نتایج خوبی تا الان نگرفته اند

شمس سرمربی سابق تیم گیتی پسند اصفهان درباره مسابقات این فصل لیگ برتر گفت: از روز اول که لیگ شروع شد و برخی از تیم های مدعی نتوانستند که نتایج خوبی را کسب کنند و همچنین بقیه تیم هایی مثل سن ایچ و اهورا و ملی حفاری یک حاشیه امنیتی را برای خود کسب کردند. 

مس سونگون درگیر مسابقات قهرمانی آسیا و گیتی پسند نیز مصدومان زیادی دارد

او درباره این که چرا فصل گذشته دو تیم مس سونگون و گیتی پسند به راحتی توانستند خود را از رقیبان جدا کنند اما در این فصل این اتفاق برایشان رخ نداده است اظهار داشت: به نظر من مس سونگون چون درگیر مسابقات جام باشگاه ها آسیا و جهان است از تمام انرژی و نیروی خود در رقابت های لیگ برتر استفاده نمی کند و به نوعی انرژی خود را برای مسابقات آسیایی نگه داشته است. از آن طرف هم تیم گیتی پسند چون از اول لیگ مصدومان زیادی در تیم داشته است، هنوز بازیکنان این تیم نتوانستند که به آن هماهنگی لازم دست پیدا کنند و به نظر من این تیم رفته رفته بهتر خواهد شد.

اهورا بهبهان یکی از تیم های شگفت انگیز این فصل است

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در پایان صحبت هایش درباره این که به جزء مس سونگون و گیتی پسند کدان تیم را اصلی ترین گزینه برای قهرمانی این فصل رقابت های لیگ برتر می داند گفت: تیم سن ایچ ساوه امسال با سرمربی خود اصغری مقدم بسیار خوب نتیجه گرفته است. اما نباید از تیمی مثل اهورا بهبهان به راحتی گذشت. این تیم یکی از شگفتی های این فصل لیگ برتر است که توانسته است نتایج فوق العاده ای را کسب کند. همچنین در این تیم بازیکنی مثل سجاد مسیحی حضور دارد که یک بازیکن بسیار با استعداد و جوانی است که می تواند به تیم ملی هم دعوت شود. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

عقده حسادت تورو فراگرفته