کد خبر : 139668
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 - 18:55
-

فرو رفتن قلعه عقابها در آب/ ادامه بازی نکردن های مشکوک فرهاد فخیم/اعتراضات بی پایان مس به داوری

فرو رفتن قلعه عقابها در آب/ ادامه بازی نکردن های مشکوک فرهاد فخیم/اعتراضات بی پایان مس به داوری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های شهروند ساری و مس سونگون از هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور با تساوی در عدد ۴ خاتمه یافت. گزارش و حواشی این دیدار جنجالی را در ادامه مشاهده کنید. گزارش: از ابتدای مسابقه هر دو تیم بازی مصمم و جسورانه‌ای را در دستور کار خود قرار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های شهروند ساری و مس سونگون از هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور با تساوی در عدد ۴ خاتمه یافت. گزارش و حواشی این دیدار جنجالی را در ادامه مشاهده کنید.

گزارش:
از ابتدای مسابقه هر دو تیم بازی مصمم و جسورانه‌ای را در دستور کار خود قرار دادند. میزبان با تکیه بر حمایت هواداران پرشمارش که تشویق جانانه‌ای را در این دیدار انجام دادند عرصه را بر تیم مس سونگون تنگ کرد و چه بسا اگر کم تجربگی بازیکنان این تیم نبود می‌توانستند سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند. تیم مس نیز هرچند برای جبران نتایج ضعیف هفته‌های گذشته خود پای به جهنم سید‌رسول حسینی گذاشت اما با سدی محکم مواجه شد و در دقایق پایانی توانست از شکست فرار کند. دیدار پر برخورد و نفس‌گیر دو تیم در نهایت با تساوی به اتمام رسید تا دو تیم امتیازات بازی را بصورت مساوی تقسیم کنند.

حواشی:
تیم شهروند با لباس یکدست نارنجی و تیم مس با لباس یکدست سفید وارد زمین شدند. ‎سعید نجاریان و حامد نجفی مدیران عامل دو باشگاه که عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور هم هستند، برخورد بسیار گرمی با یکدیگر داشتند.
*این دیدار راس ساعت ۱۸ با سوت داور بازی آغاز شد.
*بعلت حساسیت این مسابقه، دو نماینده از سوی سازمان لیگ برای این دیدار انتخاب شدند که در نوع خود جالب بود. آقایان عرب براقی و خبیری بعنوان نماینده در این دیدار حضور داشتند.
*برخورد توپ در دقیقه ۳ با سقف سالن، سبب ریزش آب شد که برای دقایقی باعث توقف بازی گردید.
*در دقیقه ۵ پس از اعلام خطا به سود تیم شهروند، نیمکت نشینان مس به شدت به داور بازی اعتراض کردند که با تذکر سفت و سخت داور اول همراه بود.
*در دقیقه ۶ رضا امانی و علیرضا عسگری با یکدیگر درگیری مختصری داشتند که با دخالت سایر بازیکنان ختم به خیر شد.
*ضربه پژمان بهادی‌وند در دقیقه ۶ تیرک دروازه مس را به لرزه درآورد.
*گل نخست بازی توسط علیرضا وفایی در دقیقه ۱۱ برای تیم مس به ثمر رسید.
*محدودیت خطای تیم میهمان در نیمه نخست و در دقیقه ۱۵ به پایان رسید. محدودیت خطای تیم شهروند نیز در دقیقه ۱۸ به اتمام رسید.
*در دقیقه ۱۹ و پس از اعتراضات فراوان کادرفنی تیم مس به عملکرد داوران، سر انجام داور اول بازی دو تن از اعضای کادرفنی این تیم به نام‌های حسین وطن‌پور و مجید زارعی را از زمین اخراج کرد. هر دو نفر پس از اخراج نیز به سمت داور رفته و به اعتراض خود ادامه دادند که با دخالت حامد نجفی از زمین خارج شدند.
*نیمه نخست این دیدار ۶۰ دقیقه به طول انجامید و با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.
*مصدومیت علیرضا صمیمی در دقیقه ۲۲ وقفه‌ای چند دقیقه‌ای در بازی بوجود آورد.
*به علت گرمای هوا و شرجی بودن شرایط جوی، در طول مسابقه بارها و بارها داوران بازی را متوقف کرده و فردی را برای طی کشیدن فرا می‌خواندند.
*گل نخست شهروند در دقیقه ۲۲ توسط طاها مرتضوی به ثمر رسید.
*گل د‌وم شهر‌وند نیز لحظاتی بعد توسط حمیدرضا ره‌انجام به ثبت رسید.
*گل دوم مس توسط ابوالقاسم عروجی در دقیقه ۲۴ زده شد.
*علی اسعدی گل سوم را برای شهروند در دقیقه ۳۱ به ثمر رساند.
*در دقیقه ۳۲ هر دو تیم یک گل به ثمر رساندند. ره‌انجام برای شهروند و عروجی برای مس گلزنی کردند تا هر دو بازیکن در این دیدار ۲ گله شوند.
*پس از گل چهارم شهروند، نیمکت نشینان مس به داوران بازی اعتراض کردند و حتی حامد نجفی مدیرعامل و تقی‌پور سرمربی این تیم نزد ناظر داوری بازی علیرضا رجبی رفته و اعتراض خود را ابراز کردند که ناظر داوری آن‌ها را به آرامش دعوت نمود و تصمیمات داوران را درست ارزیابی کرد.


*در دقیقه ۳۲ شهروندی‌ها معتقد به خطای پنالتی بودند اما داوران دستور به ادامه بازی دادند. همین مسئله سبب اعتراض نیمکت نشینان این تیم شد که داور بازی رامین طالبی از اعضای کادرفنی شهروند را از کنار زمین اخراج کرد. این اتفاق باعث شد تا برای لحظاتی، شعارهایی از سوی تماشاگران علیه داوران داده شود.
*پس از اعلام خطا در دقیقه ۳۶ به سود تیم مس، مجددا نیمکت‌نشینان این تیم به شدت نسبت به داوران معترض شدند. کادرفنی این تیم معتقد بودند داور می‌بایست به بازیکن شهروند کارت زرد می‌داد و به همین علت سرپرست تیم مس تیمش را از زمین بازی بیرون کشید.


*پس از این اتفاق هواداران حاضر در سالن شعارهایی را علیه تیم مس سر دادند و به تشویق تیم خود پرداختند.
*پس از تذکر جدی داور و تعیین کردن مدت زمانی مشخص برای بازگشت تیم مس به زمین، این تیم پس از ۴ دقیقه به زمین بازگشت.


*ثانیه‌هایی بعد نیز مجددا نیمکت نشینان مس به زمین بازی وارد شده و به داوران معترض شدند که داور بازی به دو بازیکن این تیم فرهاد فخیم و سعید مومنی کارت زرد نشان داد. هر دو بازیکن پس از اخطار چند متری با داور حرکت کرده و با لحنی تند به وی اعتراض کردند.


*تیم مس از دقیقه ۳۶ روی به تاکتیک پاورپلی آورد.

*گل چهارم و تساوی مس در دقیقه ۳۸ توسط بابک نصیری به ثمر رسید.
*عدم بازی کردن فرهاد فخیم بازیکن با تجربه تیم مس در این دیدار در نوع خود جالب بود.
*دخالت‌های بموقع سعید نجاریان و حامد نجفی در اکثر زمان‌هایی که بازی بعلت اعتراض نیمکت نشینان دو تیم متوقف می‌شد، سبب آرام شدن نیمکت هر دو تیم می‌گردید و چه بسا اگر حضور آن‌ها نبود اتفاقات دیگری رقم می‌خورد.
*نیمه دوم این دیدار پرتنش نیز ۶۲ دقیقه به طول انجامید تا به نوعی همگان شاهد یک مسابقه فوتبال باشند!
*قضاوت این دیدار سخت و پرحاشیه برعهده آقایان محمدعلی ترحمی و علی مرادیان بود که به علی اسعدی از شهروند و علیرضا وفایی،ابوالقاسم عروجی،فرهاد فخیم و سعید مومنی از مس کارت زرد نشان دادند تا این دیدار با ۵ کارت زرد برای بازیکنان و ۳ اخراج برای اعضای کادرفنی خاتمه یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی شنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸

این بازی از شبکه مازندران پخش شد و کل ایران شاهد فحاشی های رکیک هواداران پور شور ساروی ها بودن.