کد خبر : 139421
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 - 14:14
-

قلی زاده:به احتمال زیاد بازی با قطر در قم برگزار می شود

قلی زاده:به احتمال زیاد بازی با قطر در قم برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی زاده مالک و مدیر عامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم درباره آخرین وضعیت برگزاری بازی دوستانه تیم ملی فوتسال ایران با قطر در قم، گفت: ما با صحبت هایی که با داوود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال داشتیم، آمادگی خود را برای برگزاری  این بازی در قم را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی زاده مالک و مدیر عامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم درباره آخرین وضعیت برگزاری بازی دوستانه تیم ملی فوتسال ایران با قطر در قم، گفت: ما با صحبت هایی که با داوود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال داشتیم، آمادگی خود را برای برگزاری  این بازی در قم را اعلام کردیم و آن ها هم نیز به صورت شفاهی موافقت خود را به ما اعلام کردند. 

او افزود: حال قرار است که روز دوشنبه در جلسه‌ای که با رئیس کمیته فوتسال داریم نظر قطعی خود را به ما اعلام کنند، اما به احتمال ۹۹ درصد بازی دوستانه تیم ملی با قطر در قم برگزار می‌گردد.

قلی زاده درباره تاریخ این بازی گفت: قرار است که ۱۲ و ۱۳ شهریور ماه از ساعت ۱۸ این بازی در ورزشگاه شهید حیدریان شهر قم آغاز گردد.

مالک و مدیر عامل باشگاه سوهان محمد سیما قم در پایان صحبت هایش درباره وضعیت تیم سوهان محمد سیما قم در رقابت‌های لیگ برتر امسال گفت: وضعیت تیم ما در این فصل بسیار خوب و راضی کننده است. ما روز گذشته در مقابل تیم اهورا بهبهان بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم، با تمام احترامی که برای اهورا قائل هستم، اما این تیم در مقابل ما از نظر فنی برتر نبود و آن‌ها بیشتر از فشار تماشاگران خود استفاده کردند و موفق شدند که ما را شکست دهند.

او ادامه داد: من ار کادر فنی و بازیکنان تیمم رضایت کامل دارم و امیدوارم که در بازی‌های بعد این نتیجه را جبران کنیم و بتوانیم بازی‌های خود را باپیروزی و موفقیت پشت سر بگذاریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.