کد خبر : 139713
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مرداد 1398 - 14:17
-

چین سری: حدود ۷۰درصد تیم بومی می شوند

چین سری: حدود ۷۰درصد تیم بومی می شوند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو می گوید: با توجه به نگرش و اهداف باشگاه ۷۰ درصد بازیکنان این فصل تیم بومی خواهند بود.میترا چین سری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: بعد از ارزیابی های انجام شده و در پایان دوره تست گیری که داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو می گوید: با توجه به نگرش و اهداف باشگاه ۷۰ درصد بازیکنان این فصل تیم بومی خواهند بود.
میترا چین سری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: بعد از ارزیابی های انجام شده و در پایان دوره تست گیری که داشتیم هشت نفر از بازیکنان بومی اصفهان انتخاب شدند و حدود ۶ جلسه تمرین بیشتر با آن ها خواهیم داشت تا از نظر عملکرد فنی و بدنی محک بیشتری زده شوند.
وی افزود: علاوه بر تیم که حدود ۷۰درصد بومی می شوند با توجه به نگاه و اهداف باشگاه، در صورت توافق باشگاه، کادر فنی کاملی را امسال در کنار تیم خواهیم داشت، چرا که فصل گذشته تمام فشار بر روی یاری سرمربی تیم بود. امسال با توجه به تغییرات عمده ای که داشتیم این نیاز وجود دارد که کادر فنی تیم کامل باشد.
سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو خاطر نشان کرد: هفته آینده وضعیت تیم کاملا مشخص می شود و نفراتی که قرار است به تیم اضافه شوند در صورت توافق اسامی آنها اعلام می شود و تا قبل از آن ترجیح می دهم در این خصوص صحبتی نکنم.
وی گفت: قطعا تیمی که قهرمان می شود به دنبال حفط جایگاه و اعتبار خود با توجه به ابزار و داشته هایش است. در این فصل ما تغییرات زیادی خواهیم داشت. به دست آوردن قهرمانی بسیار سخت است اما دفاع و حفظ آن به مراتب سخت تر است، بنابراین تمام تلاشمان را خواهیم کرد با توجه به شرایط جدید و توانمندی که داریم در لیگ جدید تیم راحتی برای حریفان نباشیم و به هدفی که داریم برسیم.
چین سری در خصوص وضعیت تیم ها و مربیانی که از آنها برای حضور در این فصل لیگ نام برده شده است، اظهار کرد: تا لیست تیم ها بسته نشود و لیگ شروع نشود نمی توان اظهارنظر قطعی کرد. نام تیم ها و همچنین مربیانی که این روزها از آن ها اسم برده می شود که در لیگ پیش رو حضور دارند همگی اسامی بزرگ و خوبی هستند اما باید دید در آخرین لحظه خواهند بود و از همه مهم تر تا پایان لیگ ماندنی هستند یا خیر. اما آن چه برای مهم است و باید به آن اشاره کنم پویایی و تحرکی است که در لیگ بانوان در سال های اخیر رخ داده است. حضور باشگاه های بخش خصوص همچون نامی نو و علاقه آن ها برای حمایت از ورزش بانوان بسیار ارزشمند است و امیدوارم بتوانیم در این فصل نتایج و عملکرد خوبی را داشته باشیم. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.