کد خبر : 139704
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مرداد 1398 - 13:49
-

تقی پور: جاوید را به خاطر پیامک تهدیدآمیز به خانه برگرداندیم/ هواداران شهروند از سال قبل با او مشکل داشتند

تقی پور: جاوید را به خاطر پیامک تهدیدآمیز به خانه برگرداندیم/ هواداران شهروند از سال قبل با او مشکل داشتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: به خاطر اتفاقات و تهدیدهایی که قبل از بازی با شهروند وجود داشت مجبور شدیم مهدی جاوید را از اردوی تیم خارج کنیم. اسماعیل تقی پور درباره اتفاقات بازی مس سونگون با شهروند ساری گفت: قبل از شروع مسابقه فشارهایی روی ما وجود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: به خاطر اتفاقات و تهدیدهایی که قبل از بازی با شهروند وجود داشت مجبور شدیم مهدی جاوید را از اردوی تیم خارج کنیم.

اسماعیل تقی پور درباره اتفاقات بازی مس سونگون با شهروند ساری گفت: قبل از شروع مسابقه فشارهایی روی ما وجود داشت. مهدی جاوید مدام با پیامک تهدید می شد و مجبور شدیم قبل از بازی او را به خانه برگردانیم. گویا هواداران شهروند از سال گذشته که مهدی در گیتی پسند بازی می کرد با او مشکل داشتند. حتی شب قبل از بازی نماینده فدراسیون فوتبال گفت خوب کاری کردید جاوید را برگرداندید چرا که کاری از دست ما بر نمی آمد!

وی افزود: مقابل شهروند چند بازیکن مصدوم داشتیم. آنها را نگه داشتیم تا در آسیا برایمان بازی کنند. متاسفانه بعضی از دوستان به جای حمایت از ما که نماینده ایران در آسیا هستیم، مطالب عجیبی می گویند. این خوب نیست که بگویند شام آخر تقی پور در تیم مس. من ماندم و حتی صبحانه و ناهار را هم در تیم مس خوردم! درست نیست که مدام چوب لای چرخ ما بگذارند.

سرمربی تیم فوتسال مس در خصوص تداوم غیبت فرهاد فخیم در این تیم یادآور شد: فخیم مصدوم است و این بازیکن را برای جام باشگاه های آسیا می خواهیم. در بازی با شهروند هم از فخیم خواستیم که کنار تیم باشد تا حرف و حدیث درست نکنند.

تقی پور در پایان گفت: تیم ما برای جام باشگاه های آسیا فردا عازم تهران می شود و اردویی در این شهر خواهیم داشت. سپس روز ۱۳ مرداد عازم تایلند می شویم. در بازی هفته ششم مقابل هایپر هم ترکیبی از بازیکنان جوان و امید را به میدان می فرستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.