کد خبر : 139714
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مرداد 1398 - 14:17
-

غیبت ملی‌پوشان مس در بازیهای بازپس گیری رکورد آقای گلی جهان

غیبت ملی‌پوشان مس در بازیهای بازپس گیری رکورد آقای گلی جهان
تیم ملی فوتسال در شرایطی برای باز پس گرفتن رکورد آقای گلی جهان در دو بازی دوستانه به مصاف قطر می‌رود که احتمالا چند بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال در شرایطی برای باز پس گرفتن رکورد آقای گلی جهان در دو بازی دوستانه به مصاف قطر می‌رود که احتمالا چند بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت.

بنا بر برنامه ریزی صورت گرفته قرار است تیم ملی قطر در دو بازی دوستانه با ایران شرکت کرده تا طی آن رکورد آقای گلی جهان توسط وحید شمسایی شکسته شود. هنوز میزبان این بازی‌ها مشخص نشده و از دو شهر قم یا مشهد به عنوان گزینه میزبانی این دو بازی یاد می‌شود.

این دو بازی قرار است طی روزهای ۱۲ و ۱۴ شهریور برگزار شود و محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی نیز بخشی از برنامه آماده سازی تیم ملی را در این دو بازی قرار داده است با این حال غیبت برخی از بازیکنان در این دیدار تا حدی نارضایتی شمسایی را در پی داشته است. با توجه به تقارن این بازی‌ها با مسابقات جام باشگاهای جهان، چنانچه مس سونگون به مراحل حذفی این مسابقات صعود کند احتمال اینکه بازیکنان ملی پوش این تیم نتوانند در دو بازی با قطر شرکت کنند زیاد است.

از سویی اکثر این بازیکنان رابطه خوبی با وحید شمسایی دارند و نفراتی مثل مهدی جاوید، محمد شجری، مسلم اولاد قباد، ابوالقاسم عروجی، علیرضا وفایی و … که پیش‌تر شاگرد او در تاسیسات دریایی بودند، در این دو بازی غیبت خواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.