کد خبر : 139705
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مرداد 1398 - 13:52
-

لک : تمام ابزارها برای نتیجه گیری شهروند وجود ندارد/ بقیه بازیکنان ما از تیم های پایه به تیم اضافه شدند

لک : تمام ابزارها برای نتیجه گیری شهروند وجود ندارد/ بقیه بازیکنان ما از تیم های پایه به تیم اضافه شدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی کنونی تیم شهروند ساری قضاوت برای سرنوشت این تیم را در پنج هفته از لیگ برتر در حالی که حدود ۲۱ هفته دیگر زمان باقی است ، زودهنگام دانست و گفت که برای نتیجه گیری خوب باید تمام ابرازها در اختیار کادر فنی باشد و این ابزارهای مورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی کنونی تیم شهروند ساری قضاوت برای سرنوشت این تیم را در پنج هفته از لیگ برتر در حالی که حدود ۲۱ هفته دیگر زمان باقی است ، زودهنگام دانست و گفت که برای نتیجه گیری خوب باید تمام ابرازها در اختیار کادر فنی باشد و این ابزارهای مورد نیاز آنچه که تصور می شود، در شهروند وجود ندارد.
رضا لک در گفت و گو با خبرنگارایرنا گفت: اگرچه تمام تلاش مدیرعامل و سایر عوامل باشگاه شهروند در فصل جاری به خدمت گرفتن بازیکنان فنی تر و ایجاد تمام امکانات و تجهیزات بود، ولی در حوزه بازیکن ما به دلایلی از جمله عدم تمایل برخی از بازیکنان مد نظر برای حضور در شهروند، نتوانستیم آنها را به خدمت بگیریم و به جز چند بازیکنان جدید بقیه بازیکنان ما از تیم های پایه به تیم اضافه شدند.
وی بدون اشاره به دلایل نیامدن برخی بازیکنان مد نظرش به باشگاه شهروند ، اضافه کرد: در شرایط فعلی ابزار و تجهیزات مد نظر تا حد زیادی از سوی باشگاه تامین شد و بازیکنان نیز هر روز هماهنگ تر می شوند و ما نیز بازی به بازی بهتر می شویم، ولی برای تحقق ایده های مد نظر برخی تماشاگران هنوز فاصله داریم و به مرور باید با جذب یک سری بازیکنان به این انتظارات نیز پاسخ بدهیم.
سرمربی شهروند ساری که دو دوره قهرمانی را با برخی تیم های لیگ برتری در کارنامه اش دارد ، گفت : با آمدن من به تیم به دلیل داشتن کارنامه قهرمانی با چند تیم، نباید این انتظار ایجاد شود که در سال اول بتوانیم در لیگ برتر قهرمان شویم، قهرمانی علاوه بر داشتن کادر فنی، نیازمند تجهیزات و ابزار مورد، بازیکن و حمایت تمام عوامل تاثیرگذار است.

وی اضافه کرد: باید برای رسیدن به قهرمانی این ابزار را فراهم کرد و بعد هم این انتظار را داشت که تیم بتواند به این جایگاه برسد.در شرایط فعلی فضا برای مانور تیم بسته است و تا این فضا برای تیم که به تجهیزات، بازیکنان و حتی مالی برای تیم فراهم نشود، انتظار قهرمانی بیهوده است.
شهروند ساری هم اکنون از ۵ بازی با ۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول ۱۴ تیمی این رقابت ها قرار دارد و تیم سن ایچ ساوه با ۹ امتیاز در رده اول قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رسول یکشنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

ما بهت ایمان داریم

ساروى باغيرت یکشنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱

سلام اقاى لک اشتباه شما و کادر فنى و مدیریت باشگاه این بود که گذاشتید سعید بلباسى بره دیدین تو شیراز چجورى عقب تیمو خوب جمع کرد و خوب جنگید اونم تک نفره الان تیم یکى مثل بلباسى جنگنده میخواد که تو بازی برامون بجنگه بازیشو لایو دیدم معرکه بود دمت گرم پسر

ناشناس یکشنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷

آقاى لک تو اصلا مربى تیم بزرگ و قهرمان نیستى در حد لیگ یک بیشتر نیستى حالا از ابزار حرف میزنى؟!!

ناشناس دوشنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

از اصفهان چه خبر………