کد خبر : 139761
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مرداد 1398 - 16:03
-

بی غم:تغییرات مدیریتی در مس باعث جداییم شد/هر تمرین تیم ملی ضربه ای به تیم باشگاهی است/حاشیه ها اطراف باشگاه گیتی پسند است نه داخل آن

بی غم:تغییرات مدیریتی در مس باعث جداییم شد/هر تمرین تیم ملی ضربه ای به تیم باشگاهی است/حاشیه ها اطراف باشگاه گیتی پسند است نه داخل آن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در رابطه با آخرین وضعیت این تیم، گفت: در مجموع، هدف گذاری ما قهرمانی گیتی پسند است. اگر ما دوم هم شویم نتیجه ما بد تلقی می شود که شک نکنید به قهرمانی هم خواهیم رسید. قرار گرفتن در ۴ تیم اول جدول هدف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در رابطه با آخرین وضعیت این تیم، گفت: در مجموع، هدف گذاری ما قهرمانی گیتی پسند است. اگر ما دوم هم شویم نتیجه ما بد تلقی می شود که شک نکنید به قهرمانی هم خواهیم رسید. قرار گرفتن در ۴ تیم اول جدول هدف ما تا رسیدن به پلی آف است.

وی با بیان اینکه تیم فوتسال گیتی پسند خصوصی است، افزود: مس سونگون باشگاه دولتی است. از  باشگاه مس بدی ندیدم و تا زمانی که مس بودم، سخت افزار مورد نیازم فراهم شد؛ در گیتی پسند هم این اتفاق افتاده است و هیچ مشکلی نداشتیم و همه چیز بر وفق مراد است.

تغییرات مدیریتی در مس باعث جداییم شد

سرمربی تیم گیتی پسند دلیل جدایی خود از مس سنگون را مشکلات مدیریتی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: بخاطر تغییرات مدیریتی از مس سونگون استعفا دادم و بهتر است بیشتر از این اتفاقاتی که فتاد را بازگو نکنم. دلیلی نمی بینم که اختلافات را بازگو کنم و برای مس سونگون آرزوی موفقیت می کنم. یک نیم فصل پس از مس استراحت کردم و سپس با پیشنهاد گیتی پسند مواجه شدم که تیم برندی است و همه دوست دارند در اینجا مربیگری کنند. من نیز این مسئله را دوست داشتم چرا که سه سال در اینجا مربیگری کردم و در نهایت این چالش جدید را قبول کردم.

وی در مورد شرایط پیمان حفیظی، بازیکن جدید تیمش عنوان کرد: پیمان حفیظی بازیکنی اصفهانی است که ما جذبش کردیم و کمی دیرتر به ما اضافه شد و در ابتدای فصل به دلیل فشار بازی در عراق در افت بدنی است اما او خیلی راحت گل می زند و می تواند به ما کمک زیادی کند، حفیظی از دو هفته دیگر خود واقعی‌اش خواهد شد.

وی ادامه داد: شما از هر بازیکنتان توقعی دارید و اگر شما یک بازیکنتان را از دست بدهید، شک نکنید که این مسئله تاثیر گذار است. مثلا اگر یک بازیکن چپ پا در تیم مصدوم شود، تاثیر زیادی روی تاکتیک های تیم می گذارد، اما من به عنوان مربی و بازیکنانمان به عنوان بازیکنانی حرفه ای باید با این چالش به خوبی و به صورت موجه دست و پنجه نرم کنیم.

بیغم با بیان این که مصدومیت زیاد به دود دلیل بدنسازی یا تمرین اشتباعه به وجود می آید، عنوان کرد:  در هر صورت مسئول فنی این مجموعه من هستم پس این مسئله قطعا تقصیر من است و من کاملا از بدنساز تیمم حمایت می کنم و تلاش می کنیم که در آینده شرایطی را رقم بزنیم که این مصدومیت ها کاهش یابد.

هر تمرین تیم ملی ضربه ای به تیم باشگاهی است

بی غم در مورد این که تیم ملی به باشگاه ضربه می زند یا خیر، گفت: هر تمرین تیم ملی، ضربه ای به تیم است. اما بازیکنی که به تیم ملی دعوت شود، فکرش پیش تیم ملی است و این مسئله ممکن است وی را آسیب پذیر کند. حقیقت امر این است که ما نیز باید با تیم ملی تعامل کنیم زیرا تیم ملی کشورمان است، اما تیم ملی نیز باید با ما تعامل داشته باشد زیرا همیشه تمرینات تیم ملی به ما ضربه می زند. ما حتی در شرایط فعلی نیز  تعداد زیادی مصدوم داریم، دو بازیکنی که از ما می خواستند را به تیم ملی دادیم اما باید آن ها کمی به فکر ما باشند.

وی در مورد تیم هایپر شاهین شهر، اضافه کرد: برای تیم هایپر احترام زیادی قائلم و قبل از مسابقه هم گفتم که باید دو تیم اصفهانی به هم کمک کنند تا در ادامه راه بتوانند موفق باشند. می گویند که این تیم بازیکن بومی دارد اما کدام بازیکن بومی در این تیم بازی می کند؟ چند نفر اصلی این تیم از بازیکنان گیتی پسند هستند که نمونه های آن ها، سعید افشار، محمد نویدبخش و مجید کیانی هستند که در باشگاه گیتی پسند ساخته شده اند. من سعید افشار و محمد نویدبخش را می‌خواستم که خودشان حاضر نشدند به تیم ما بیایند که به مسائل حاشیه ای فوتسال اصفهان بر می گردد.

گیتی پسند از در دوستی با هایپر وارد شد اما آن‌ها اینگونه نبودند

سرمربی باشگاه گیتی پسند اضافه کرد: ما همینطور از تیم هایپر خواستیم که به عنوان دو تیم هم شهری، به هم کمک کنیم. اما در بازی این تیم مرتبا به داور اعتراض می کردند و توهین هایی به بازیکنان ما انجام دادند و سپس با فیلمی، ادعا کردند که داوری ضد آن ها بوده است که این کارها با صحبت های ما پیرامون تعامل بین دو باشگاه نقض شد که به نظر من اصلا کار درستی نبود. وقتی ما از در دوستی آمدیم، آن ها نیز باید این کار را انجام می دادند، اما باشگاه بزرگ ما این کار را انجام داد اما باشگاه هایپرشهر نه!

۵۰ دصد از شهر های ایران سالن استاندارد برای برگزاری پلی آف ندارند

اینقدر که روی اصفهان فشار وجود دارد، در مشهد و تبریز وجود ندارد و این شاید به آن دلیل است که باشگاهی مثل گیتی پسند، از جایی هیچی نمی خواهد. مثلا برخی تیم ها از شهرداری پول می خواهند و شهردار چون ۵ میلیون پول داده است، بازی تیم را هم نگاه می کند.

بی غم در مورد نحوه برگزاری لیگ به صورت پلی آف گفت: پلی آف سخت افزار درستی ندارد زیرا ما در حداقل ۵۰ درصد شهرهای ایران، سالن استاندارد و کفپوش استاندارد نداریم. وقتی نحوه نظارت درستی وجود ندارد و هر تیمی حواشی زیادی را در زمین ایجاد می کند، پلی آف نباید وجود داشته باشد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند خاطرنشان کرد: پلی آف برای کشورهایی است که نظم و نظارت و سالن های استاندارد دارد و در ایران این چیزها وجود ندارد و فقظ فشار روی شهر اصفهان است. اینقدر که روی اصفهان فشار وجود دارد، در مشهد و تبریز وجود ندارد و این شاید به آن دلیل است که باشگاهی مثل گیتی پسند، از هیچی اورگانی چیزی نمی خواهد؛ مثلا برخی تیم ها از شهرداری پول می گیرند و شهردار چون ۵ میلیون پول داده است، بازی تیم را هم نگاه می کند.

حاشیه ها اطراف باشگاه گیتی پسند است نه داخل آن

وی در مورد حواشی پیرامون تیمش خاطرنشان کرد: در باشگاه گیتی پسند حاشیه ای وجود ندارد و در اطراف این باشگاه حاشیه وجود دارد و این مسئله برای امسال است. مطمئن باشید امسال هیچ حاشیه ای در باشگاه گیتی پسند وجود نخواهد داشت اما در اطرافش، متاسفانه همیشه حاشیه وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: دو هدف داریم که حضور در ۴ تیم اول است و هدف دوم، معرفی بازیکن جوان و بومی اصفهانی است و برای ساختن بازیکن جوان و بومی باید تاوان بدهیم. اگر قرار باشد که همه را ببریم باید بازیکن را از جای دیگری بیاوریم و نتیجه بگیریم، اما فصل گذشته ۲۶ هفته گیتی پسند در صدر بود و آخر چه شد؟ تیمی که آکادمی دارد باید بازیکن سازی کند و چند بازیکن جوانان و امید ما در سه بازی گذشته برای ما بازی کرده اند. اما در کنار این ها باید نتیجه بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.