کد خبر : 139744
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مرداد 1398 - 14:51
-

رضا زاده : همه امکانات سرموقع برایمان فراهم شد/۹۰ درصد از بازیکنان تیم را مشخص کردیم

رضا زاده : همه امکانات سرموقع برایمان فراهم شد/۹۰ درصد از بازیکنان تیم را مشخص کردیم

معصومه رضازاده سرمربی تیم فوتسال ره یاب تهران اظهار داشت: تیم ما تمریناتش را از ۲ ماه گذشته و در تاریخ ۱۸ خرداد ماه با کار بدنسازی آغاز کرده است. در شروع بیشتر تمرینات آمادگی جسمانی ما کار با دستگاه و استقامت بود و یک ماه آخر تمرکزمان را روی کار‌های سرعتی و تاکتیکی تیم گذاشتیم. شاکله

معصومه رضازاده سرمربی تیم فوتسال ره یاب تهران اظهار داشت: تیم ما تمریناتش را از ۲ ماه گذشته و در تاریخ ۱۸ خرداد ماه با کار بدنسازی آغاز کرده است. در شروع بیشتر تمرینات آمادگی جسمانی ما کار با دستگاه و استقامت بود و یک ماه آخر تمرکزمان را روی کار‌های سرعتی و تاکتیکی تیم گذاشتیم. شاکله تیم ما را ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه تشکیل می‌دهند و ۹۰ درصد از بازیکنان تیم را مشخص کردیم، همچنین ۲ بازیکن تیممان به نام‌های سپیده زرین راد و رامیلا فتحی سابقه حضور در تیم ملی را دارند.

او افزود: خدارا شکر امسال اولین تیمی بودیم که همه امکانات سرموقع برایمان فراهم شد، با اینکه تیم ما توسط یک شرکت خصوصی اداره می‌شود، اما در این مجموعه یک مدیر عامل خوش ذوق و فوتبالی از ورزش بانوان حمایت می‌کند تا اینجای کار تمامی امکانات برای بازیکنان ما فراهم بوده است. مبلغ قرارداد‌ها مناسب است و ماهانه به بازیکنانمان حقوق می‌دهیم و در این ۲ ماهی که تمریناتمان را شروع کردیم  تمام حقوق ها به بازیکنان پرداخت شده است.

سال گذشته با ره یاب در دسته یک شرکت کردیم

رضازاده تصریح کرد: سال گذشته نیز با همین باشگاه در لیگ دسته یک تیم داری کردم و اکنون هم سالن بدنسازی مناسب، امکانات توپی و استخر خوبی در اختیار ما است، اما باید به این مسئله اشاره کنم که مدیر عاملان باشگاه‌ها از روی علاقه به ورزش بانوان روی می‌آورند و در یک سال مبلغی در حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون هم شاید خرج کنند، اما دست آخر پولی به جیب آن‌ها نمی‌رود و درآمدی هم از این راه کسب نمی‌کنند.

پلی آف به تیم‌ها فرصت دوباره می‌دهد

سرمربی ره یاب تهران در ادامه گفت: برگزاری پلی آف در لیگ برتر فوتسال بانوان خوب است، چون تیم‌هایی که پر از ستاره نیستند این فرصت را پیدا می‌کنند در بین چهار تیم نهایی باشند، انشاالله این قانون امسال بهتر هم می‌شود.

او تصریح کرد: امسال مبلغ ورودی لیگ برتر فوتسال بانوان به ۱۵ میلیون رسید و سازمان لیگ هم اعلام کرد این پول را خرج هزینه داور می‌کند، امیدوارم حداقل به خاطر این مقدار پولی که پرداخت کرده ایم کیفیت و سطح داوری‌ها بهتر شود تا دلمان نسوزد که این مقدار پولبه اسم داوری داده ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.