کد خبر : 139765
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مرداد 1398 - 17:15
-

قائم مقام هایپرشاهین شهر:بی غم به توصیه مدیران گیتی پسند گوش کرده و فقط به مسائل فنی بپردازد

قائم مقام هایپرشاهین شهر:بی غم به توصیه مدیران گیتی پسند گوش کرده و فقط به مسائل فنی بپردازد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، رحمان ولی بحرینی قائم مقام باشگاه هایپر شهر شاهین شهر در گفت‌وگو با fut5al در خصوص آخرین وضعیت تیم خود اظهار داشت: خوشبختانه تا این لحظه نتایجی که تیم هایپر شهر کسب کرد قابل قبول بوده که جای دارد به کادرفنی تیم خود خسته نباشید عرض کنم. قائم مقام باشگاه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، رحمان ولی بحرینی قائم مقام باشگاه هایپر شهر شاهین شهر در گفت‌وگو با fut5al در خصوص آخرین وضعیت تیم خود اظهار داشت: خوشبختانه تا این لحظه نتایجی که تیم هایپر شهر کسب کرد قابل قبول بوده که جای دارد به کادرفنی تیم خود خسته نباشید عرض کنم.
قائم مقام باشگاه هایپر شهر در خصوص دیدار هفته‌ی گذشته تیم خود مقابل فرش‌آرا مشهد اضافه کرد: در نیمه نخست این دیدار عملکرد خوبی را از خود نشان دادیم اما با شروع نیمه دوم عواملی بجز مباحث فنی سبب شد که تمرکز برهم بریزد و نتیجه ای دیدار را از دست بدهیم، باید اعلام کنم که شکست نیز جزئی از فوتسال است و گاهی همین شکست‌ها سبب می‌شود که تیم‌ها در آینده نتایج بهتری را کسب کنند.
ولی بحرینی در ادامه پیرامون صحبت‌های سرمربی تیم گیتی‌پسند افزود: من واقعا از صحبت سرمربی تیم گیتی‌پسند متعجب شدم زیرا بین دو باشگاه هایپر شهر و گیتی‌پسند تعاملات بسیار خوبی انجام شده است و برقرار می‌باشد.
وی ادامه داد: مدیریت باشگاه گیتی‌پسند در فصل نقل‌وانتقالات همکاری بسیار خوبی را با مجموعه‌ی هایپر شهر داشته‌اند که جای دارد از همکاری‌های اقایان جنتی و عراقی زاده کمال تشکر را داشته باشم.
قائم مقام باشگاه هایپر شهر تصریح کرد: من به سرمربی تیم محترم گیتی‌پسند توصیه می‌کنم که به صحبت‌های مدیریت باشگاه خود گوش کرده و صرفا به مسائل فنی بپردازد و از ورود به حاشیه‌های که ساخته ذهن خودشان است پرهیز کنند.
رحمان ولی بحرینی افزود: باید اشاره کنم که بجز آقایان حاجی‌بنده، زاهدی، رمضانپور و گمرکی تمام بازیکنان و کادرفنی تیم هایپر شهر بومی هستند، یا معنای بومی بودن برای سرمربی تیم گیتی‌پسند متفاوت است و یا اینکه بازیکنان اصفهانی را نمی‌شناسند ضمن اینکه تعامل بین مدیریت دو باشگاه ربطی به نتیجه بازی و تلاش دوتیم برای پیروز شدن ندارد.
وی ادامه داد: در دربی اصفهان هیچگونه توهینی از سمت بازیکنان دوتیم به یکدیگر نشده است و احتمال میدهم مصاحبه‌ی سرمربی تیم گیتی‌پسند صرفا برای کاهش فشار بر روی خودشان باشد؛ ضمنا انتشار فیلم داوری نیز ربطی به باشگاه بزرگ گیتی‌پسند نداشته و صرفا برای عدم تکرار اشتباهات داوری بوده است؛ ضمن اینکه توصیه میکنم ایشان فیلم دربی اصفهان را یک بار دیگر ملاحظه کنند و به صحبت‌های گزارشگر مبنی بر پرخاشگری خودشان و وضعیت نیمکت دوتیم دقت لازم را به‌خرج دهند.
قائم مقام باشگاه هایپر شهر در خصوص بخشی از صحبت‌های سرمربی تیم گیتی‌پسند در خصوص اینکه تیم هایپر شهر تعداد زیادی از بازیکنان تیم گیتی‌پسند را در اختیار گرفته افزود: اظهارات ایشان صرفا از روی بی اطلاعی بوده است، باشگاه هایپر شهر تنها سعید افشار را که به صورت تعامل دو طرف جذب کرده را از گیتی‌پسند به اختیار گرفته است، ایشان اسامی‌های مختلفی را نام برده که باید اشاره کنم این بازیکنان پیش از هایپر شهر در دیگر تیم‌های اصفهانی حاضر بودند و شاید مجددا سرمربی تیم گیتی‌پسند دچار اشتباهات محاسبه‌ای شده است.
وی در خصوص دیدار هفته آینده تیم خود مقابل مس سونگون ورزقان گفت: تیم مس یکی از تیم‌های محبوب و پر افتخار کشور ایران است و مصاف با این تیم برای ما لذت خاصی دارد، امیدوارم پیش از اعزام نماینده شایسته کشورمان به مسابقات آسیایی بتوانیم میزبان خوبی برای این تیم باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰:۰۴

ظاهرا بیغم عقلش رو از دست داده

مجتبی سه شنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۴۱

اخه تو دیگه چی از جون فوتسال میخوای برو چیپس و پفک را بفروش بابا

ناشناس سه شنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

سوپر مارکت چیه که این دمش باشه
یا خداااااااااااااااااااااااااااااااااا
قائم مقام صندوق فروش
چقدر با حاله چقدر تو جذابی

مراد سه شنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹

آبرو شاهین شهر و بردن اخه مشهد تیم ۴ تا گل میخورید بعدشم به داوری ایراد میگیرید بابا علی افضلی یا باغبانباشی را بیارید این تیم نتیجه بگیره اخه این رستمی ۲ تا روپایی بلد نیست بزنه رزومه چی داره تا محلشون هم بازی نکرده تا حالا با آبروی این شهر بازی نکنید لطفا آقای حسن زاده یکم تحقیق کن بابا این رستمی داور چهارم بازی های ماه رمضون بوده اینو چه به مربیگری لیگ برتر مصطفوی همه کار را میکنه