کد خبر : 139740
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مرداد 1398 - 8:46
-

نجاریان: در جریان تهدید جاوید نیستم/ مثل خیلی از مواقع نتوانستیم از گل زده حفاظت کنیم

نجاریان: در جریان تهدید جاوید نیستم/ مثل خیلی از مواقع نتوانستیم از گل زده حفاظت کنیم

سعید نجاریان درباره تساوی تیم فوتسال شهروند ساری مقابل مس سونگون در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال گفت: بازی سنگینی بود ولی متاسفانه نتوانستیم مثل خیلی از مواقع از گل زده خودمان حفاظت کنیم. به سادگی و با کم تجربگی در دقیقه پایانی گل مساوی را خوردیم و برد را از دست دادیم. البته مس

سعید نجاریان درباره تساوی تیم فوتسال شهروند ساری مقابل مس سونگون در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال گفت: بازی سنگینی بود ولی متاسفانه نتوانستیم مثل خیلی از مواقع از گل زده خودمان حفاظت کنیم. به سادگی و با کم تجربگی در دقیقه پایانی گل مساوی را خوردیم و برد را از دست دادیم. البته مس تیم بزرگی است و تشکیلات قدرتمندی دارد. برای این تیم احترام زیادی قائلم بخصوص اینکه آنها نماینده ایران در آسیا هستند و وظیفه همه است که از این تیم حمایت کنند.

مدیرعامل باشگاه شهروند درباره اینکه مشکل این تیم را چه می داند، تاکید کرد: هر سرمربی که می آید تدابیر تاکتیکی خاص خودش را اتخاذ می کند. بازیکنان باید خودشان را با دستورات تاکتیکی وفق بدهند. من از رضا لک (سرمربی تیم شهروند) کاملا راضی هستم و از او حمایت می کنم.

نجاریان در پاسخ به این سئوال که آیا به کادر فنی تیم اولتیماتومی داده اید؟ یادآور شد: خیر به سرمربی اولتیماتوم نداده ام ولی بازیکنان باید خودشان را با شرایط سرمربی وفق بدهند و نتایجی که به دست آمده را جبران کنند. تا الان هم شرمنده هواداران هستیم. تیم باید در مسابقات بعدی جبران مافات کند.

مدیرعامل باشگاه شهروند در پایان درباره گلایه سرمربی تیم مس مبنی بر تهدید مهدی جاوید از سوی هواداران شهروند پیش از بازی دو تیم و بازگرداندن این بازیکن از قائم شهر، تاکید کرد: در جریان این موضوع نیستم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار دوشنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

جالبه شما هیچ وقت در جریان نیستی
پس این آدم هایی که توی تیم داری چیکار میکنند برات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟