کد خبر : 139811
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 - 12:23
دسته‌بندی نشده
-

آخرین خبر در مورد پرونده کفاشیان و ترابیان

آخرین خبر در مورد پرونده کفاشیان و ترابیان
جلسه رسیدگی به پرونده اعتراض علی کفاشیان و عباس ترابیان به رای صادره از سوی کمیته اخلاق روز گذشته برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  کمیته اخلاق چندی پیش این دو مدیر را به دلیل  تخلف در همکاری با شرکت ام پی سیلوا به مدت ۵ سال از انجام هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرده بود.

عباس ترابیان در این باره می گوید: در این نشست من به همراه علی کفاشیان حاضر شدم. دفاعیات خود را مطرح کردیم و متوجه شدیم پرونده با کمبود یک سری مدارک مواجه است که قرار شد مدارک مستند را در نشست بعدی در اختیار کمیته استنیاف قرار دهیم. به هر صورت این کمیته بعد از بررسی همه جوانب رای نهایی را صادر خواهد کرد که به طور قطع مورد قبول و احترام ما خواهد بود.

در حالی رای محرومیت ۵ ساله علی کفاشیان و عباس ترابیان از سوی کمیته اخلاق اعلام شد که رای صادره نهایی نیست و طبق قانون بعد از تایید از سوی کمیته استیناف باید اعلام رسمی می شد. البته سایت فدراسیون فوتبال اشاره به این خبر نکرده است و متن حکم صادره هم منتشر نشده است. یکی از موارد مورد اعتراض این دو مدیر به خصوص عباس ترابیان هم همین بوده است که چرا رایی که نهایی نشده باید اعلام رسمی شود! و از همه مهمتر اگر رای نهایی کمیته استنیاف نقض رای کمیته اخلاق باشد جواب آبروی رفته آنها را چه کسی خواهد داد؟

به هر صورت با توجه به روند رسیدگی به پرونده این هفته شاهد صدور رای نهایی از سوی کمیته استیناف در خصوص این پرونده نخواهیم بود و احتمالا به هفته بعدی موکول خواهد شد. کمیته استیناف به تازگی رای محرومیت ۵ و ۲ ساله حیدربهاروند و سعید فتاحی را نقض کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.