کد خبر : 139797
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 - 12:04
-

تقدیر هلال احمر از شمس و شمسایی

تقدیر هلال احمر از شمس و شمسایی
مراسم تقدیر از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی که در جمع آوری کمک های مردمی با پویش سیل مهربانی و همچنین کمپین مشترک جمعیت هلال احمر و سایت ورزش سه همکاری داشتند با حضور رئیس جمعیت هلال احمر و معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مراسم تقدیر از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی که در جمع آوری کمک های مردمی با پویش سیل مهربانی و همچنین کمپین مشترک جمعیت هلال احمر و سایت ورزش سه همکاری داشتند با حضور رئیس جمعیت هلال احمر و معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

دکتر علی اصغر پیوندی؛ رئیس جمعیت هلال احمر در این مراسم گفت: لازم است از تمامی ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان ورزشی، فدراسیون ها و تمام افرادی که به نحوی برای کمک به سیل زدگان با هلال احمر همکاری و همراهی کردند، تشکر کنم. امیدوارم ما هم توانسته باشیم امانت‌دار خوب و صادقی برای کمک های مردم به سیل زدگان باشیم.

وی هدف دیگر از برگزاری نشست با اهالی ورزش را استفاده از توانمندی ها، عقل و دانش جمعی برای نیل به راهکار سازماندهی ظرفیت موجود میان هنرمندان و ورزشکاران در حوادث آینده عنوان کرد.

دکتر پیوندی همچنین با اشاره به نقش ورزشکاران در رساندن پیام های بشردوستانه به جامعه، گفت: ارتباط و انسجام نزدیک ورزش و فعالیت های بشردوستانه، از اهداف والای ورزشی در رقابت هایی همچون المپیک است.

در این مراسم از شمس و شمسایی چهره های جهانی فوتسال ایران نیز به دلیل فعالیت های بشر دوستانه در خصوص کمک به سیل زدگان و عضویت در پویش ستاره ها تقدیر شد.

در مراسم شب گذشته، چهره های برجسته و متفاوتی حضور داشتند از ایرج عرب و مهدی محمد نبی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره پرسپولیس تا علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال. از بهداد سلیمی قهرمان سابق المپیک که خوش تیپ و خوش لباس در مراسم حاضر بود تا خواهران پرافتخار منصوریان. از محسن بنگر کاپیتان سابق پرسپولیس تا آرش برهانی ستاره سابق فوتبال ایران و بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال. از وحید شمسایی و حسین شمس دوچهره تابناک فوتسال ایران تا محمد نصرتی و مهدی امیرآبادی دو چهره محبوب فوتبال ایران که به تازگی به جمع مربیان پیوسته اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.