کد خبر : 139770
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 - 8:57
-

صوفی زاده: درباره زمان پرداخت پاداش ها از رئیس فدراسیون و مالی سوال کنید!

صوفی زاده: درباره زمان پرداخت پاداش ها از رئیس فدراسیون و  مالی سوال کنید!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیلا صوفی زاده درباره زمان پرداخت پاداش تیم ملی فوتسال گفت: در برنامه فدراسیون فوتبال است که پاداش تیم ملی فوتسال بانوان را پرداخت کند، اما درباره زمان آن باید از رئیس فدراسیون فوتبال و مسئول کمیته مالی سوال کنید. وی افزود: تلاش کردیم در نخستین جلسه هیئت رئیسه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیلا صوفی زاده درباره زمان پرداخت پاداش تیم ملی فوتسال گفت: در برنامه فدراسیون فوتبال است که پاداش تیم ملی فوتسال بانوان را پرداخت کند، اما درباره زمان آن باید از رئیس فدراسیون فوتبال و مسئول کمیته مالی سوال کنید.

وی افزود: تلاش کردیم در نخستین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بعد از بازگشت از مسابقات تایلند موضوع پاداش را به تصویب برسانیم. پاداش قهرمانی و پاداش سکوی قهرمانی را به صورت ارزی مصوب کردیم و فدراسیون قول پرداخت آن را داد و بخشی از این پاداش ارزی هم به بازیکنان پرداخت شد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال با توجه به منابع، مشکلات و محدودیت‌های فدراسیون فوتبال باید از طرف AFC (کنفدراسیون فوتبال آسیا) پرداخت می‌شد که با تزریق آن، در اسرع وقت بانوان فوتسالیست به پاداش خود می‌رسند یا تلاش می‌کنیم از جای دیگری مبلغ این پاداش را مهیا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.