کد خبر : 139854
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 مرداد 1398 - 14:20
دسته‌بندی نشده
-

کفاشیان :اتفاقات رخ داده ربطی به من ندارد

کفاشیان :اتفاقات رخ داده ربطی به من ندارد
رئیس سابق فدراسیون و کمیته فوتسال در مورد حضور به همراه عباس ترابیان در جلسه کمیته استیناف توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون و کمیته فوتسال در مورد حضور روز گذشته اش به همراه عباس ترابیان در جلسه کمیته استیناف اظهار داشت: با توجه به رای کمیته اخلاق ما به این رای به کمیته استیناف اعتراض زده بودیم و روز گذشته در جلسه حاضر شدیم تا صحبت های خود را انجام دهیم و قطعا صحبت های ما بررسی می شود.

وی در پاسخ به این سوال که از این وضع پیش آمده ناراحتی ندارد عنوان کرد: برای من مهم نیست چون نمی خواهم دیگر در فوتبال فعالیتی داشته باشم اما حق این همه سال زحمت و مدیریتم در ورزش این رفتار نبود. من ۴۰ سال در ورزش مدیریت و به ورزش خدمت کردم و بعد از این همه سال سرم را بالا می گیرم چون از خودم مطمئن هستم. من همیشه سلامت کار کردم. شاید یک جاهایی ایرادهایی بوده اما حقش نبود که این طور آبرویم را ببرند و اینگونه با من رفتار کنند.

کفاشیان ادامه داد: اتفاقی که رخ داده و بابت آن ما را محکوم می کنند اصلا ربطی به من ندارد. ما همیشه از هر راهی برای درآمدزایی در فوتبال استفاده می کردیم و ممکن است در این راه اشکالاتی بوده و یا مشکلاتی به وجود می آمده است.در کار برای درآمدزایی همیشه این مشکلات هست اما اینکه با این مشکل این طور برخورد کردند ناراحت کننده بود. ورزش هیچ وقت شغل من نبوده است. در دوومیدانی ۱۰ برابر فوتبال هزینه ها دستم بوده و یک ریال را این طرف و آن‌طرف نکردم و با جان و دل به این ورزش خدمت کردم. در فوتبال هم همین طور بوده است. همیشه با جان و دل برای فوتبال قدم برداشتم. هیچ وقت از ورزش حقوقی نگرفتم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می کند چرا باید با او بعد از این همه سال این طور رفتار می کردند عنوان کرد: من فکر می کنم این رفتار اخیر و برنامه هایی که سرم آوردند، اثرات همان رفتارهایم در زمان ریاستم در فدراسیون فوتبال بوده است. من همیشه پای استقلال فدراسیون ایستادم و به خاطر همین خوششان نیامد اما حالا به همه مدیران بعد از خودم نه تنها در فوتبال بلکه در همه ورزش ها می گویم دنبال استقلال نباشند و هر چه به شما گفتند چشم بگویید. من هنوز هم میگویم پای استقلال فدراسیون فوتبال ایستادم و مقابل خیلی از جریانات و خواسته ها نه گفتم. تاکید می کنم خیالم بابت عملکردم راحت است و همیشه سرم را بالا می گیرم. من حافظ مصالح و منافع فوتبال بودم و اگر از نظر مالی خودم صدمه دیدم ناراحت نمی شدم اما برای فوتبال همیشه سعی کردم همه منافع حفظ شود. عملکرد من مشخص است. وقتی وارد فوتبال شدم چه داشتیم و وقتی رفتم چه برجا ماند. این نوع تقدیری که از من بعد از این همه سال شد خوب نبود. 

کفاشیان در این باره که مهدی تاج در این اتفاق چه نقشی دارد و آیا حمایتی از او کرده یا خیر اظهار داشت: تاج همیشه کنار ما بوده است. او هم از این برنامه ای که رخ داده راضی نیست. برای اینکه ما کاری نکردیم که مستحق این رفتار باشیم. این قدر پرونده های بدتر از این در فوتبال بوده اما می خواستند من را بزنند. دستم من هم اکنون به جایی بند نیست و زمان را برای زدن من مناسب دیدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.